V
"vieras"
Vieras
Jos olet hakenut yhteishaussa kahteen eri paikkaan joihin on kumpaankin pääsy-ja soveltuvuuskokeet niin miten homma oikein menee?
Tuleeko se kutsu vain sinne 1. hakutoiveen pääsykokeisiin(jos siis tulee) ja 2.hakutoiveeseen on peli menetetty vai tuleeko se kutsu MOLEMPIIN pääsykokeisiin jos pisteet riittävät?
Tuleeko se kutsu vain sinne 1. hakutoiveen pääsykokeisiin(jos siis tulee) ja 2.hakutoiveeseen on peli menetetty vai tuleeko se kutsu MOLEMPIIN pääsykokeisiin jos pisteet riittävät?