H
Hjälp
Vieras
Tietäiskö joku, että milloin ne yleensä tulee jos sinut valitaan pääsykokeisiin? Minä en tiedä, eikä asia selvinnyt nettisivuilta, ja täällä ihan paniikissa olen ("Entä jos minulle ei tule kutsua").
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:samaa mietin minä, mihin hait?
Alkuperäinen kirjoittaja Hjälp:Alkuperäinen kirjoittaja ?:samaa mietin minä, mihin hait?
Pirkanmaan AMK medianomiksi.
Mihin itse?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:kyllä ne sieltä tulee, mikäli pääsykoe on.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Hjälp:Alkuperäinen kirjoittaja ?:samaa mietin minä, mihin hait?
Pirkanmaan AMK medianomiksi.
Mihin itse?![]()
itse olen sh ja monim.terkaksi =). TSEMPPIÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ei ole vielä tullut kutsua, vaikka todistuspisteistä saan täydet. Ilmeisesti koe on kuitenkin jompana kumpana kahdesta ilmoitetusta päivästä ja olisi kiva tietää kumpana, koska tarvitsen lapsenvahdin. Toivottavasti pian tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ei ole vielä tullut kutsua, vaikka todistuspisteistä saan täydet. Ilmeisesti koe on kuitenkin jompana kumpana kahdesta ilmoitetusta päivästä ja olisi kiva tietää kumpana, koska tarvitsen lapsenvahdin. Toivottavasti pian tulee.
missä katsotaan tod.pisteet? minua harmittaa kun ei katsota ...
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ei ole vielä tullut kutsua, vaikka todistuspisteistä saan täydet. Ilmeisesti koe on kuitenkin jompana kumpana kahdesta ilmoitetusta päivästä ja olisi kiva tietää kumpana, koska tarvitsen lapsenvahdin. Toivottavasti pian tulee.
missä katsotaan tod.pisteet? minua harmittaa kun ei katsota ...
Jollainhan niitä pääsykokeeseen tulijoita on rajattava, eikö se tehdäkään lähes kaikilla aloilla todistuspisteillä (tai työkokemuspisteillä )? Terveydenhoitoalalle itse pyrin.