V
vaatteet on mun aatteet
Vieras
Siinäpä se kysymys. Kannattaako enää hankkia uutta vk-haalaria alle 1-vuotiaalle täksi syksyksi, kun vanha ei mahdu? Vai voisko jo pukea talvihaalaria päälle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Osta niin iso että menee vielä keväälläkin tuo välikausihaalari! Mun mielestä on vielä liian lämmitä talvipuvulle.
Mä oon tätä monesti meittiny, että keväällä kun alkaa olla +3 ylöspäin asteita niin on jo välikausihaalarit päällä ja sama taas talvella kun alkaa mennä alle +10 asteen niin pukataan jo talvivaatetta päälle... hmmm...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enpä ole tuota vielä pohtinut, kun ei olla vielä siirrytty tuohon välikausihaalariinkaan,
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:No herranjumala, eihän nyt ole läheskään talvikelit vielä!![]()
Toppapuku vasta sitten kun on kunnolla pakkasta.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:No herranjumala, eihän nyt ole läheskään talvikelit vielä!![]()
Toppapuku vasta sitten kun on kunnolla pakkasta.
Mie oon nähny toppapukuja jo lapsi raukoilla :/ mitä ihmettä ne laittaa lapsille päälle pakkasella kun nyt on jo toppapuku, kaulahuivi, kintaat sisi topparukkaset, kypärämyssy ja paksu pipo sen päällä. Täällasta meidän leiksalla täällä etelässä kun ulkona +18 astetta siis PLUS![]()