milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
eilen ku käytii piitkästä aikaa hesessä syömässä, ni aterian jälkeen vatta turpos ku ilmapallo ja alkoi tykitys :LOL: siitä ei meinannut tulla loppua... hesen ateriat tulee pieruna ulos! sit mä hihittelin ja repeilin kokoajan ku aattelin kaupassa että ku pierasee jonku ihmisen kohalla ni se luulee että se on ite pierassu, ja tuli hyvä mieli ku olin miehen kanssa sillä *eihän naiset piereskele*.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Just muuten viikolla katoin dokkarin jossa sanottiin, että ihminen pieree keskimäärin 1-1,5 litraa päivässä :xmas:
litraa? :LOL:
Miten sen voi määrittää, mikä on litra? :saint:
sen mäkin haluaisin tietää kuka sen on mitannut ja kuinka pitkällä otannalla :D
sen on pakko oltava pieruexpertti :LOL:
 
silloisen poikaystäväni kanssa oltiin illalla harrastettu seksiä ja mä sitten väsähdin siitä niin että rupesin heti nukkumaan käymättä pesulla ja laittamatta edes alkkareita..
nukkuessani selälläni ne mällit valui sitten hiukan alemmas... :ashamed: ja sitten siihen päälle kun pamautin oikein kunnon,siis KUNNON pierun niin voitte kuvitella että perskannikat lepatteli sen märän pierun lennättämänä!
no eipä siinä kaikki..tietenkään.no ukko tietty heräs siihen.
onneks oli pimeetä koska mä olin ihan tulipunanen,lopetin hengittämisenkii (joo,ihan varmuuden vuoksi ) mies siinä sit hymeksi jotai.
nukahdin heti uudelleen ..ja eikös hetken päästä sama juttu!
nyt sit heti käänsin kylkee ettei sama tapahtus enää,mies sit kääntyi kans ja taputteli takapuolelle :ashamed:
 
Expertin virka
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Just muuten viikolla katoin dokkarin jossa sanottiin, että ihminen pieree keskimäärin 1-1,5 litraa päivässä :xmas:
litraa? :LOL:
Miten sen voi määrittää, mikä on litra? :saint:
sen mäkin haluaisin tietää kuka sen on mitannut ja kuinka pitkällä otannalla :D
Mä oon kattonu tän saman dokkarin. Siinä mitattiin miehen ja naisen pierut päivän ajalta. Niillä oli selässä sellaset pussit, jalassa kumihousut joista meni letkut sinne pussiin:) Sit ku päivä oli pulkassa ja pierut pussissa, tutkimuksen tekijä upotti sen pussin vesisankoon pullon kanssa. Se ilma-vesi-tyhjiö- paine.. mittas sen pieru määrän sit pulloon. Ymmärtiköhän kukaan mitä tarkoitan:) Tosi yksinkertainen juttu, vaikka kuulostaa pieruexperttin testaamalta:)!
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Expertin virka:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Just muuten viikolla katoin dokkarin jossa sanottiin, että ihminen pieree keskimäärin 1-1,5 litraa päivässä :xmas:
litraa? :LOL:
Miten sen voi määrittää, mikä on litra? :saint:
sen mäkin haluaisin tietää kuka sen on mitannut ja kuinka pitkällä otannalla :D
Mä oon kattonu tän saman dokkarin. Siinä mitattiin miehen ja naisen pierut päivän ajalta. Niillä oli selässä sellaset pussit, jalassa kumihousut joista meni letkut sinne pussiin:) Sit ku päivä oli pulkassa ja pierut pussissa, tutkimuksen tekijä upotti sen pussin vesisankoon pullon kanssa. Se ilma-vesi-tyhjiö- paine.. mittas sen pieru määrän sit pulloon. Ymmärtiköhän kukaan mitä tarkoitan:) Tosi yksinkertainen juttu, vaikka kuulostaa pieruexperttin testaamalta:)!
Mä en oo tollasta dokkaria nähnyt, mutta mainittiin vaan tuo määrä Prismassa viikolla
 
Meillä päästelee mies välillä agentteja, hirveen hajuisia sellaisia. Keskimmäinen muksu on huvittava kun se rupeaa haistelemaan ilmaa, toteaa, että joku on pierassu, menee hetki kun se hyppää isänsä vierestä pois ja huutaa ISKÄ, epäreilua, ja menee joku vajaat puolituntia kun pitää jotain vilttiä tai paitaa oman naamansa edessä :D

Joskus 8 vuotta sitten miehen poika (edellisestä liitosta) oli tommonen 10v koltiainen ja sanoi mulle, että otetaanko pierukilpailu, totesin, että ei tänään, mutta huomenna voidaan ottaa. (pientä lakstoosiherkkyyttä kun on, niin varauduin kisaan syömällä jätskiä ja suklaata). Välilä vieläkin toinen kysyy, että mistä hemmetistä sulta niitä pieruja riitti :) Eipä tuohon ole voinut vastata kuin, että ammattisalaisuus :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Expertin virka:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Just muuten viikolla katoin dokkarin jossa sanottiin, että ihminen pieree keskimäärin 1-1,5 litraa päivässä :xmas:
litraa? :LOL:
Miten sen voi määrittää, mikä on litra? :saint:
sen mäkin haluaisin tietää kuka sen on mitannut ja kuinka pitkällä otannalla :D
Mä oon kattonu tän saman dokkarin. Siinä mitattiin miehen ja naisen pierut päivän ajalta. Niillä oli selässä sellaset pussit, jalassa kumihousut joista meni letkut sinne pussiin:) Sit ku päivä oli pulkassa ja pierut pussissa, tutkimuksen tekijä upotti sen pussin vesisankoon pullon kanssa. Se ilma-vesi-tyhjiö- paine.. mittas sen pieru määrän sit pulloon. Ymmärtiköhän kukaan mitä tarkoitan:) Tosi yksinkertainen juttu, vaikka kuulostaa pieruexperttin testaamalta:)!
sä vedätät meitä! :D
 
Jälkeenpäin hauskoja tilanteita on ne kun kaupassa mies päästää tappavan tuhnun ja liukenee paikalta. Siinä siten seison minä yksin hyllyjen välissä järkyttävässä pierunkatkussa ja syyllinen on tipotiessään.
 
Oikeasti
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Expertin virka:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Just muuten viikolla katoin dokkarin jossa sanottiin, että ihminen pieree keskimäärin 1-1,5 litraa päivässä :xmas:
litraa? :LOL:
Miten sen voi määrittää, mikä on litra? :saint:
sen mäkin haluaisin tietää kuka sen on mitannut ja kuinka pitkällä otannalla :D
Mä oon kattonu tän saman dokkarin. Siinä mitattiin miehen ja naisen pierut päivän ajalta. Niillä oli selässä sellaset pussit, jalassa kumihousut joista meni letkut sinne pussiin:) Sit ku päivä oli pulkassa ja pierut pussissa, tutkimuksen tekijä upotti sen pussin vesisankoon pullon kanssa. Se ilma-vesi-tyhjiö- paine.. mittas sen pieru määrän sit pulloon. Ymmärtiköhän kukaan mitä tarkoitan:) Tosi yksinkertainen juttu, vaikka kuulostaa pieruexperttin testaamalta:)!
sä vedätät meitä! :D
EN!:) Tää oikeasti totta, tuli just mieleen että oli prisman dokumentti ruoasta tai jotain sinneppäin:9
 
Tuli mieleen yks vielä... Pikkuveli oli meillä yökylässä, katottiin sen kanssa alakerrassa telkkaria. Mies ja lapset nukku ylhäällä.
Kuului kimeä ja pitkä ulina, ja pikkuveli säikähti: "heräskö lapset?" Mä nauroin vedet silmissä, enkä kyennyt vastaamaan, koska se ääni ei suinkaan tulut lasten suusta, vaan miehen peräpäästä :LOL:
 
Tuli vähemmän hauska pieru-juttu mieleen näille räkättäessä. :LOL: :LOL:

Meillä minä olen se herkkä unisempi ja monena yönä heräilin,
tietämättä mihin...
Päätin ottaa selvän mihin heräilen koska se jo häiritsi kovasti.
Yhtenä yönä jäin vielä hereille ja kummastelemaan että taas heräsin mutta mihin...
Kotvasen kuluttua ukko päästi sellasen paukun että siitä tiesin että se se on mihin
niin monena yönä heräilen! Heräilen edelleen mutta vähemmän, ukolla vaihtu ruokavalio heti seuraavana aamuna :kieh:
 
patti pattinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pahinta on kun haju paljastaa, ite kerran pierasin sellasen hiljasen mutta tappavan ulkona kun oltiin jonkun näyteikkunan edessä luulin jo päässeeni pinteestä kun kaveri kysyy että miks täällä alkoi haisee paska? pakkohan oli tunnustaa että minä se vaan olin kun muita ei siinä lähettyvillä sit ollutkaan
ei vits.............. :LOL:
 
patti pattinen
Alkuperäinen kirjoittaja hävetti ennemminkin:
Ei se mua naurattanut kyllä mutta kuulijoita ehkä. Meitä oli kolme ihmistä työhuoneessa ja katsottiin mun koneeltani kaikki jotain juttua ja se kone oli siin oven vieressä. Mun kännykkä pirisi ja lähdin siitä sitten käytävälle puhumaan kun oli korvia liikaa ja joo, samalla kun olin menossa juuri ulos, perä siis niihin kavereihin päin mulla tuli yskä ja samalla pieru, kuului kyllä, ja tosiaan melkein niiden toisten nokkaan. No, nyt jo naurattaa itseäkin mutta arvaa hävettikö mennä takaisin, muina miehinä *vislausta*
:LOL:
 
Mun on pakko kertoo.. Tää nolottaa niin vieläkin.

Kerran ylä-asteella kun olin luokkakaverini kanssa kahdestaan (myös silloinen bestis) erityisopetuksessa yhdestä aineesta ja oltiin sitten myös erityisluokassa. Noh, se opettaja oli sellainen vähän hassuhko, vanhempi nainen ja mulla siinä opiskelun lomassa alkoi vääntää mahaa ihan hirveästi. Noh, mulla pääsi kunnon paukku, kaveri siinä alkaa hekottaa ihan hervottomana ja mua kans alkoi naurattaa ja niitä pieruja tuli vain koko ajan lisää ja lisää samalla kun nauroin. Mä en voinut sille mitään!! Naurettiin vedet silmissä kun mulla perse räpättää ja opettaja yrittää siinä pokkaa pidellä.. Noh, kohta sen oli pakko sanoa et "huhhuh kun täällä haisee" ja aukaisee sen luokan oven et vaihtuis ilma ja samalla sinne ovelle tulee yks opiskelija kysymään siltä jotain ihan muuta asiaa niin sekin haistoi.. Me vaan nauretaa eikä varmasti käynyt epäselväksi et mikä siellä haisi. :ashamed:
 

Yhteistyössä