milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
:LOL: :LOL: Mua naurattaa jo tää lukeminen :LOL: :LOL:

Valitettavasti pieruhuumori naurattaa hyvin usein. Mieleenpainuvimpana esimerkkinä olin just synnyttäny esikoiseni edellisenä päivänä kun isäni ja veljeni tuli pienokaista kattomaan. Seisoskelin siinä sängyn vieressä ja perästä kuului....johon isäni totesi vaan kylmän rauhallisena, että "äänet kuuluu elämään" :LOL: :LOL:

Voi vitsit, että oon kuullu mieheltäni siitä monta kertaa. Se on meillä ihan yleinen vitsin aihe, kun mulla oli alapään kanssa vähän ongelmia synnytyksen jäkeen. Onneks ei sentään tullu kokkareita mukana :D
 
Vieras1234
Katsottiin Salaisiakansioita tv:stä iltamyöhäisellä...oli hiiren hiljaista, tv:stäkin äänet pois. Yhtä-äkkiä multa pääsi *phiuuuuuuuuu* kiree pillipieru. Mies repes ihan täysillä ja totesi "truth is out there" jumankaude ku naurettiin, hyvä ettei lapset herännyt.
 
miksu
Ei kyllä tänä aamuna naurattanut yhtään kun aamukaffeeta hörppiessä pieretti ja aattelin päästää vähän höyryjä ulos...

...ihmettelin että mites se noin jää pöksyihin pyörimään ku hokasin että sehän olikin itse kakka :(
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Toissa iltana mies oli laittamassa astianpesukonetta päälle kun mä ihan selvästi kuulin kun se sano että "o ou"
N siinä sitten keittiöön huhuilemaan että no mitä?
Mies ihmeissään että "mitä mitä??"
Mä siihe että "mitä o ou??"
Mies repes totaallisesti ja sano että no se pieras.
MÄ ihmettelin että no miks sit pitää sanoa että o ou?
Juu ei hän sitä sanonutkaan.
*nauraa ääneen* :LOL:
 
FiiNes
Tänään. Koira onneton lösäytti nukkuessaan oikein kunnon paukun selallään rotkottaessaan... Ei oikeastaan naurattanut vielä se pieru, mutta kun se ponkaisi pystyyn, ja ihan järkyttyneenä tuijotti hännänalustaan:) Säikähti varmaan itsekin sitä töräytystä :)
 
Mua nauratti ja hävetti samaan aikaan, kun oltiin koiran kanssa tulossa lenkiltä. Päästiin rappukäytävään ja alettiin kävellä rappusia ylös. Alakerrassa naapuri tuli juuri asunnostaan rappuun, kun KOIRA päästi äänekkään pierun, mikä kajahteli erittäin epämukavasti rapussa... Kuka koiraton ihminen ajattelee että koirat pierevät ääneen? Ei kukaan. Hävetti enemmän kuin koskaan :ashamed:
 
vieras
pahinta on kun haju paljastaa, ite kerran pierasin sellasen hiljasen mutta tappavan ulkona kun oltiin jonkun näyteikkunan edessä luulin jo päässeeni pinteestä kun kaveri kysyy että miks täällä alkoi haisee paska? pakkohan oli tunnustaa että minä se vaan olin kun muita ei siinä lähettyvillä sit ollutkaan
 
Meidän pienimies syntyi vaikea synnytyksen tuloksena ja oli aluksi tarkkailussa keskolassa. Koska synnytys oli rankka, poikakin oli todella vaisu eikä itkenytkään alkuun. Tämä huoletti minua ihan hirveänä. Yhtenä päivänä sairaalassa poitsulta pääsi iso pieru ja vaavi alkoi ihan hysteerisenä itkemään sitä isoa ääntä. Silloin ajattelin helpottuneena, että ääntä lähtee ja toisaalta isänsä poika on ;).
 
hävetti ennemminkin
Ei se mua naurattanut kyllä mutta kuulijoita ehkä. Meitä oli kolme ihmistä työhuoneessa ja katsottiin mun koneeltani kaikki jotain juttua ja se kone oli siin oven vieressä. Mun kännykkä pirisi ja lähdin siitä sitten käytävälle puhumaan kun oli korvia liikaa ja joo, samalla kun olin menossa juuri ulos, perä siis niihin kavereihin päin mulla tuli yskä ja samalla pieru, kuului kyllä, ja tosiaan melkein niiden toisten nokkaan. No, nyt jo naurattaa itseäkin mutta arvaa hävettikö mennä takaisin, muina miehinä *vislausta*
 
vieras
Mä olin tossa syksyllä laivalla, noh, tulipa sitte napsittua pikku snapseja ehkä liian paljon... Oksettamaahan sitä sitte alko, ja noh, sitte lähinki rappusia pitkin ettimään vessaa... Taisin mennä kahet rappuset alas samalla oksentaen ja piereskellen.. Kyllä hävetti ku ihmiset kattoo perää, ku kaveri oksentaa ja piereskelee samalla... Kyllä hävetti :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Sillon mua nauratti ku mulla tuli se maailman pisin pieru...siis oikeesti :saint: mä luulin et se ei lopu koskaan...
Kaikkihan lähti siitä ku mä menin pissalle...ja se alko... ihan sellanen pieni söpö tyttöpieru...trööööööööööööt...mutta ku se vaan jatku ja jatku ja jatku...ja jatku ja jatku... Sit mua rupes naurattaan...ja pieru muutti luonnetta... Trööt, trööt, trööt, trööt... ja minä se vain istuin pytyllä ja nauraa tihrustin...
Mutta ku se pieru vaan jatku :eek: mä ajattelin jo että pitääkö mun lakata hengittämästä että jos se ottaa lisäpontta yläpäästä... :whistle:

Mut nyt se pieru on jo loppunu :xmas:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Toissa iltana mies oli laittamassa astianpesukonetta päälle kun mä ihan selvästi kuulin kun se sano että "o ou"
N siinä sitten keittiöön huhuilemaan että no mitä?
Mies ihmeissään että "mitä mitä??"
Mä siihe että "mitä o ou??"
Mies repes totaallisesti ja sano että no se pieras.
MÄ ihmettelin että no miks sit pitää sanoa että o ou?
Juu ei hän sitä sanonutkaan.
:LOL:
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun sisko on mua 11 vuotta nuorempi. Sillon ku oli pieni, just vasta oppinu vähän puhumaan, pieras unissaan niin kovin että heräs. Sit paukuttelu vaan jatku ja kohta pinnasängystä kuului: "hui, pöjisee, peekää. Ei mittää hättää, ei mittää hättää".

Sillon nauratti, ja sisko kuulee siitä vieläkin, nyt jo 20v... =)
Ihana!! :D
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Just muuten viikolla katoin dokkarin jossa sanottiin, että ihminen pieree keskimäärin 1-1,5 litraa päivässä :xmas:
litraa? :LOL:
Miten sen voi määrittää, mikä on litra? :saint:
sen mäkin haluaisin tietää kuka sen on mitannut ja kuinka pitkällä otannalla :D
 

Yhteistyössä