milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
ehkä paras pieruni oli laivan hississä..
alimmasta ylimpään kerrokseen menossa, hissi täynnä ihmisiä.
pääsi oikein hiljainen muttä se haju..
:LOL:
kaikki pälyilivät toisiaan.. :LOL:
kaupassa aina hoputan vaimoa että "elä nyt pysähdy tähän.. jatka nyt vaan eteenpäin.. " :kieh:
järkyttävintä oli kun seurustelin nykyisen vaimoni kanssa,
kuulin ensimmäistä kertaa kun nainen pieraisee.. :eek:
ehkä olen liikkunut liian snobissa seurassa ennen..
:LOL:
 
Muhun taitaa vedota tää pieruhuumori liiankin hyvin. luin koko ketjun läpi ja nauroin oikeesti ihan vedet silmissä.. kaiken huipuksi oon töissä, vähänkö ohi kävelevät ihmiset tuijotti mua ku lyyhistyn läppärin päälle nauraan ja kyyneleet virtaa eikä kukaan oikeen tiedä itkenkö vai nauranko :D

no joo, mutta oon vissiin vähä outo, ku mua naurattaa aina jos joku pierasee, olin se sitten minä, mies tai tenava.. oikeestaan se naurattaa meitä kaikkia.. :D
 

Meidän reilu 1v tyttö on ottanut tavaksi matkia pierujen ääniä ja se kyllä naurattaa! Siis kun mieheltä (tytön isältä) pääsee pieru ja jos vaan tyttö sen kuulee, niin heti tekee huulia pärisyttämällä samanlaisen äänen ja nauraa räkäisesti perään. :LOL: Kyllä siinä itselläkin pokka pettää joka kerta.

Mua ei tyttö pääse matkimaan, koska naisethan ei tietenkään piereskele. Eikä käy kakalla. :whistle: ;) :LOL:
 
vieras

Silloin pieru nauratti kun koiralta pääsi piiiitkä, vinkuva pieru ja itse ihan hämmästyi sitä. Koira alkoi pyörimään paikallaan kurottaen päällään nähdäkseen mikä siellä pepussa niin vinkuu. Silloin kyllä nauroin vedet silmissä..
 
jfds
mua naurattaa myös yks maailman pisimmistä pieruista. :D

siskon luona juhlittiin siskon pojan synttäreitä ja meidän äiti oli siskon apuna koko päivän. oli äiteetä kuulemma koko päivän pierettäny mut ei kehanu vieraitten aikaan paukutella. no sitten kun vieraat lähti niin äiti pieras piiiiiitkän ja valittavan pierun, pröötrötrötrötrööööööööööööö ja se vain ja jatkui ja jatkui. naurettiin jo sille vedet silmissä, ja just kun luultiin että se pieru loppui niin tulikin parin sekunnin hiljaisuuden jälkeen oikein loppuhuipennus, iso TRÖÖÖÖÖÖÖT. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Sillon mua nauratti ku mulla tuli se maailman pisin pieru...siis oikeesti :saint: mä luulin et se ei lopu koskaan...
Kaikkihan lähti siitä ku mä menin pissalle...ja se alko... ihan sellanen pieni söpö tyttöpieru...trööööööööööööt...mutta ku se vaan jatku ja jatku ja jatku...ja jatku ja jatku... Sit mua rupes naurattaan...ja pieru muutti luonnetta... Trööt, trööt, trööt, trööt... ja minä se vain istuin pytyllä ja nauraa tihrustin...
Mutta ku se pieru vaan jatku :eek: mä ajattelin jo että pitääkö mun lakata hengittämästä että jos se ottaa lisäpontta yläpäästä... :whistle:

Mut nyt se pieru on jo loppunu :xmas:
`reps`ja kops....
:LOL: :LOL:
 
hahah, mua naurattaa muuten vieläki se, kun mun äiti oli meillä käymässä, nukkui tenavan huoneessa. noh, mutsi sit päästi ihan jumalattoman pierun, se oli lyhyt ja napakka ja koko talo kaikui :LOL: niin voitte arvata että meni kaks sekunttia ku nappula heräs itkien :LOL: :LOL: lapsi oli tuolloin jotain 7kk :LOL: mä vittuilen äiteelle vieläki siitä :D "muistaks sillon ku sä pierasit ja iina heräs!" :xmas:
 
prööt
Meidän mummilta tulee sellaisia älyttömän pitkiä ja valittavia, takakireitä pieruja, joille hän itse nauraa ihen hulluna. Se mummin nauru käy naurattamaan.

Pienenä kerroin maastojuoksukisojen jälkeen luokkatoverille, että isossa alamäessä oli päässyt iso pieru joka askeleella! Kaveri sanoi sen olevan huijausta ja uhkasi käräyttää minut opettajalle. Olin ihan paniikissa koko päivän. Illalla itkin kotona, että varmasti mitali otetaan minulta pois, kun asia selviää. En tajunnut miksi äitiä nauratti, kun hän selvitti minulle, ettei pieru ole mitenkään laiton moottori.

Seurusteluaikoina en ollut vielä koskaan kuullut miehen pieraisevan. Eräs aamu sitten heräsimme molemmat silmät pyöreänä siihen, kun joustinpatjan jouset tärisi ja kuului joku hirveä turina. Hetken siinä miehen kainalossa mietin että mitä ihmettä, kun mies ihan nolona: "Ai säkin heräsin siihen..."
 
prööt
Meidän mummilta tulee sellaisia älyttömän pitkiä ja valittavia, takakireitä pieruja, joille hän itse nauraa ihen hulluna. Se mummin nauru käy naurattamaan.

Pienenä kerroin maastojuoksukisojen jälkeen luokkatoverille, että isossa alamäessä oli päässyt iso pieru joka askeleella! Kaveri sanoi sen olevan huijausta ja uhkasi käräyttää minut opettajalle. Olin ihan paniikissa koko päivän. Illalla itkin kotona, että varmasti mitali otetaan minulta pois, kun asia selviää. En tajunnut miksi äitiä nauratti, kun hän selvitti minulle, ettei pieru ole mitenkään laiton moottori.

Seurusteluaikoina en ollut vielä koskaan kuullut miehen pieraisevan. Eräs aamu sitten heräsimme molemmat silmät pyöreänä siihen, kun joustinpatjan jouset tärisi ja kuului joku hirveä turina. Hetken siinä miehen kainalossa mietin että mitä ihmettä, kun mies ihan nolona: "Ai säkin heräsin siihen..."
 
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"
*kuolee* :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Pieruhuumori puree lähes aina. Poikkeus on iltasin/öisin jos ukko pieree peiton alla |O .
Mulla onkin yöpöydällä nykyään tulitikut, joita sitten tarpeen tullen polttelen. Suosittelen muillekin joka ei kestä paskan hajua :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Pieruhuumori puree lähes aina. Poikkeus on iltasin/öisin jos ukko pieree peiton alla |O .
Mulla onkin yöpöydällä nykyään tulitikut, joita sitten tarpeen tullen polttelen. Suosittelen muillekin joka ei kestä paskan hajua :D
Eiks siinä oo räjähdysvaara ;) :D
 
vieraileva.
meijän isukki pieras oikein kunnolla, ja vajaa kaks vuotias kuuli sen. katso vähän aikaa ihmeissään, ja tokas et "kakka" ja osoitti isiä sormella, kävi vähän nuuhkaisemassa, ja juoksi hakemaan vaipan! =D
 
juuppis
Mun mummini, piereskelee joka toisella askeleella eikä aina itse huomaa edes. Sillon kun huomaa sanoo vaan että oho.

Sen pierut on ihan tajuttomia narahduksia.
Kerran minä, 4v ja 2v istuttiin pöydässä ja kuultiin vingahdus.
kaikki kolme yhdessä nostettiin päätä, kuunneltiin ja sit kysyttiin et mikä se oli?

Sit mä tajusin että mikä se oli kun tuli toinenkin, mutta 4v totes että se oli hiiri, ja lapset katselee pitkin keittiötä että missä se vois mennä.

Mummi ei kuullut meidän juttuja eikä tajunnut mitään, ja minä vedet silmissä, kahvi henkitorvessa käkätin hiljaa...
 

Yhteistyössä