milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mua aina pierut naurattaa, parhaiten on jääny mieleen meidän edesmenneen koiran tuhnaus...
Siis tämä meidän villakoirahan nukkui aina nenä persiissä. Eräs kaunis päivä kesken unien siltä sitten pieru, ja eikö se pelästynyt sitä pamausta! Uskomatonta miten ketterä siitä luffesta tuli, kun se jouksi ympäri käämppää ja hyppi huonekaluille pelkan pierun voimalla.
Eikä se millään uskaltanu mennä enää nukkumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuota miun mies aina koittaa miulle tehä, mut ei oo viel onnistunu ku tappelen vastaan... joskus kirosinkin, et kostan vielä ja kunnolla... No keran sit tukevan tortilla-aterian jälkeen makoiltiin sohvalla peiton alla ja mie sanoin, et varoo, miuta pierettää... Mies tokas, et anna tulla.. No miulta tulikin sit vaan pieni tuhnu, joka ei kuulunut ollenkaan... Mies ei sitä huomannu vaan vähän ajan päästä hivuttautui kunnolla miun kainaloon peiton alle ja vasta siinä vaiheessa huomas, et miehän sit kans pierasin, mut se haju oli vaan tiiviisti peiton alla... Siinä se kosto sitten tuli ja kunnolla :LOL:
 
finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Meidän reilu 1v tyttö on ottanut tavaksi matkia pierujen ääniä ja se kyllä naurattaa! Siis kun mieheltä (tytön isältä) pääsee pieru ja jos vaan tyttö sen kuulee, niin heti tekee huulia pärisyttämällä samanlaisen äänen ja nauraa räkäisesti perään. :LOL: Kyllä siinä itselläkin pokka pettää joka kerta.

Mua ei tyttö pääse matkimaan, koska naisethan ei tietenkään piereskele. Eikä käy kakalla. :whistle: ;) :LOL:
Nyt oot ymmärtänyt väärin. Kyllä naiset pieree ja käy jopa kakkalla. Pierut haisee ruusulta ja kakka on pinkkiä ja tuoksuu orkidealta...
 
muistan, kun seurustelun alku aikoina (kun kaikki oli uutta ja ihanaa ) oltiin miehen luona, iltaa vietettiin ja muutama sauna olut otettiin, ei siis mitään kännejä vaan ihan sievästi nautiskeltiin.. no lähettiin sitten pihalle tupakoimaan ja mie menin kyykky pssalle siihen talon taakse ( miehellä ei ollut sisä vessaa ja ulkovessa oli niin "kaukana"..ja oli pimeää.. ) no, mieski tuli siihen viereen sit ja mä ajattelin siinä pisuttaessani että pakko tuhnauttaa vähän.. no joo, se ei todellakaan ollut mikään tuhnu!! siinä lumi pöllähti ja se ääni..voi kamala!! mulla ei oo ikinä hävettäny niinku sillon!! se tuli sellanen jumalaton paukahus!!! no ei tässä kaikki! tämän kamalan töräyksen jälkeen mä MITÄÄN TAJUAMATTA menin vielä sanomaan, että "no nyt on sit ääni muuri meän väliltä rikottu!"!?!?! ja sit mä vasta tajusin että"muuri rikottu" no olis varmaan isompiki muuri hajonnu siihen töräykseen!! ja voitte kuvitella, kun vasta alettu seurusteleen ja piti vähän sillain "nätimmin" olla :ashamed: :ashamed: :ashamed: kyllä meitä sit nauratti ja mua hävetti! ja vielä tänäkin päivänä mies kuittailee mulle siittä "ääni muurin rikkomisesta" :ashamed:
 
vieras
Aina.... kerran kuopus oli isänsä kanssa saunassa, parvekkeella ottamassa happea. poika istui totisena iskän vieressä, kunnes yhtäkkiä lähti vilkkaasti sisälle. Hetken kuluttua kurkisti partsille ja kysyi hiljaa, " haiseeko siellä " isä siihen et joo... poika siihen et " se oli vain pikku pielu ".
 
:LOL: hauskoja!!
Juu kyllä se pieruhuumori aika usein pistää naurattamaan..ittellekkin on tapahtunu kaikenlaisia mut hitsi kun ei nyt muistu mieleen kaikkia. Tän muistan kyllä,ei kyllä kauheen hauska mutta:

Oltiin mun ukin hautajaisissa..tunnelma oli aika vaisu ja ahdistava niinkun nyt hautajaisissa onkin. Mä olin 13 vee ja äiti oli saanut mut suostuteltua pukemaan oikeen hienot ja sivistyneet "aikuisten" vaatteet. Mä olin tosi vaivautunut ja paha mieli..jäykistelin vaatteissani ja yritin jutella ihmisten kaa..mun pienet serkut siinä sitten juoksenteli ympäriinsä ja minä perään.
Menin keskelle olohuonetta,ihmiset istu huoneen seinustoilla tuoleilla ja kumarruin nostamaan serkun syliin ja samalla siinä keskellä ihmisiä kuulu hirrrveee TRÖÖÖÖÖÖÖÖT..minä pamautin kunnon pierun niissä suorissa housuissani ja koko huone hiljeni..vähänkö olin punanen :ashamed:
Mummon serkku onneks pelasti mut,naurahti ja sano : pääseehän meiltä kaikilta toisinaan. Ihmiset hörähti,minä aloin hihittää ja tilanne laukes..sen jälkeen tunnelma oli vapautuneempi ja kaikki alko puhumaan kovempaa,kiitos mun PIERUN B)

Toinen vähän mauton juttu oli tää: mulla oli aikoinaan poikaystävä joka oli varustettu aika hurtilla huumorilla..olin joku 15 v. silloin.
Istuttiin iltaan ja dokattiin..tää mun poikaystävä sitten pelleili kavereitten kaa ja yhtäkkiä pölähti kaverinsa eteen,veti housut nilkkoihin ja työns perseensä tosi lähelle toisen naamaa.
Päästi sitten hiiiirrveen pierun sen naamalle ja samalla roiskahti pari roisketta naamaa koristamaan. Kaveri alko yökkimään ja kaikki revettiin nauruun ja oksureaktio kiersi koko porukan. Siinä riitti naurua koko illaks :LOL: (vaikkakin oli aika mauton temppu,mä oisin räjähtäny atomeiks jos mulle ois tehty toi!!)
 
pakko kertoo kaverin stoori. (sori jos luet tän mut tää on nyt pakko kertoo )
tämä kaverini ja hänen exänsä olivat ensi kertaa yhdessä suihkussa.
pani sitten kaverini kunnolla hinkaten herkkiä alueitansa ja oli juuri päässyt vaon puolelle, kun heleä ilmavirta ei niinheleän äänen kanssa tuntui hänen käsivarressaan. alkoi sitten hätä päissään hyräilemään tai jotain että se ääni tavallaan peittyis.
mutta kaikki, jotka on joskus pierassu suihkussa tietää millanen se haju on, niin eihän sitä voinu piilotella. arvatkaa hävettikö kaveria, ja tää ei oo edes PAHIN hälle tapahtuneista pieruun liittyvistä mokista :D

pitäskö kertoo vielä yks nyt kun tälle mauttomalle linjalle lähdettiin... nääh.. en kerro :whistle:
 
Chisu
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Kyllä mua aina pierut naurattaa, parhaiten on jääny mieleen meidän edesmenneen koiran tuhnaus...
Siis tämä meidän villakoirahan nukkui aina nenä persiissä. Eräs kaunis päivä kesken unien siltä sitten pieru, ja eikö se pelästynyt sitä pamausta! Uskomatonta miten ketterä siitä luffesta tuli, kun se jouksi ympäri käämppää ja hyppi huonekaluille pelkan pierun voimalla.
Eikä se millään uskaltanu mennä enää nukkumaan...
Ai hitsi mä repesin!Tää oli hyvä.Meijän koiran pierut ei naurata mua ikinä ku ne haisee niin kauheelta.
Mut välillä ku mä ite päästän kunnon pamauksen ni kissa pelästyy ja juoksee pitkin seinii...

 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"

Hajosin!!

:LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"
tää oli hauska. Ihan ääneen täällä höröttelen.


Hajosin!!

:LOL: :LOL:
 
kiitos Pantteri :D

me oltiin ukon kanssa justiinsa alettu seurustelemaan ja yks aamu heräsin siihen että herra ensin pieraisee sellaisen megapierun että seinät tärisee ja sitten nauraa hysteerisenä päälle.
selitti että oli nähnyt unta missä ohjelmoi Ressulle ääniä ja justiinsa painoi jotain nappia ohjauspöydässä kun persaus alkoi laulaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Toissa iltana mies oli laittamassa astianpesukonetta päälle kun mä ihan selvästi kuulin kun se sano että "o ou"
N siinä sitten keittiöön huhuilemaan että no mitä?
Mies ihmeissään että "mitä mitä??"
Mä siihe että "mitä o ou??"
Mies repes totaallisesti ja sano että no se pieras.
MÄ ihmettelin että no miks sit pitää sanoa että o ou?
Juu ei hän sitä sanonutkaan.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
No sun miehees passais sit meiän papan käyttämä sanonta. Eli on kanssa aikas vatsavaivainen kun potee keliakiaa ja laktoosi-intoleranssia, joten aina kun päästelee ilmoja tokasee että "ohhoh ku juttelee!" :LOL:
Sun ukkos tosissaan osaa ton "juttelun" ku ihan oikeita sanoja ossaa päästellä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"

SIIS MÄÄ KUOLEN!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Apua, joo juu mulle uppoo pieruhuumori niin täysin!! Täänkin ketjun luen oikeesti vedet silmistä valuen ja nauran niin hervottomana että pelkään tosissaan herättäväni jonkun tuolla pienistä nukkujista :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
mun sisko on mua 11 vuotta nuorempi. Sillon ku oli pieni, just vasta oppinu vähän puhumaan, pieras unissaan niin kovin että heräs. Sit paukuttelu vaan jatku ja kohta pinnasängystä kuului: "hui, pöjisee, peekää. Ei mittää hättää, ei mittää hättää".

Sillon nauratti, ja sisko kuulee siitä vieläkin, nyt jo 20v... =)
 
huh
aivan naurettavia tarinoita! itelle ei tuu mitään mieleen, mut onhan niitä sattunut joskus..
Joskus mun isä ja mun eno pitivät pierupuhelua... en ymmärrä miten niin monta paukkua saivatkaan tulemaan! ja huh sitä lemua... yök!
 

Yhteistyössä