milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
olin eksällä yötä ja aamulla heräsin kun vatsassa oli elämää.
katoin eksääni
"vähän kätevää se nukkuu" ja kutittelin sitä ja testasin aikani että tosiaan nukkuu niin syvästi etä ei herää hajuun.
elettiin silloin aikaa kun käytti stringejä ja stringit päällä ei tietenkään kuulu se pieru.

no otin sitten kunnon asennon ja aloitin lähtölaskennan hiljaa päässäni ja ajattelin että päästä semmosen nopeen pierun niin se on sitte ohi.

hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja sitten tuli toteutuksen aika. sitten tuli mieleen että ois pitäny tarkistaa että ne stringit oli jalassa koska peräpäästä lähti ihan ÄLYTTÖMÄN kuulonen pieru. se oli puoliks huuto ja puoliks sitä tavanomaista PRÖÖÖÖÖT ja PSSSSS ääntä.
aivot huusi EEEEEIIIII ja yhtä nopeasti kun puna nousi naamalleni nousi myös eksä ylös! silmät suuret ku lautaset ja suu puoliks auki, valmiina lyömään tunkeilijaa. hetken katsottiin toisiamme kun säikähtäneet jänikset. hiljaisuus oli käsinkosketeltavaa.
"pierasitko sä?"
"krhm... vähän :ashamed: "
"AI VÄHÄN????"
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mun esikoinen istui joskus 1,5 vuotiaana ekaa kerta potalla KAKKAA yrittämässä ja minä vieressä kannustamassa että "kyllä iso tyttö jo osaa, ei tarvita enää vaippoja" ja alkuun näyttikin, että saa sen pökäleensä väännettyä, mutta sitten se tuli.

Aivan mieletön paukku, joka tuntui oikein räjähtävän potan seinämiin. Tyttö pelästyi ite sitä niin paljon et pomppas vauhdilla ylös ja löi päänsä vastakkaiseen seinään ja siihen tuli mieletön kuhmu.

Siitä pierusta sai sellaset traumat et oli päälle 2v ennen kuin suostui yrittämään pottaa/pyttyä!

Itseä tuo kohtaus nauratti, mut tytölle se oli vakava paikka! :LOL:
 
Kerron vielä toisen, tosi ällön!

Joskus teininä olin kaverin perheen kans laivalla ja kaverin serkku oli myös mukana (poika) ja tämän kavereita. Oltiin hakemassa niitä hytistä seikkailemaan ympäri laivaa ja jo oven takana kuunneltii et onpa niil hauskaa.

Sit ku avoivat oven, kysyttii et mikä noin hauskaa on nii ne nauraa räkätti et suklaan syöminen. Me ihmeteltiin et mitä hauskaa siinä on? Vastaus:

Laitetaan AVOIN suklaarae pussi persuksen alle. Piereskellään hullun lailla sinne pussiin ja sit syödään niitä p***kan hajuisia karkkeja. YÖK YÖK YÖK!

En voi vieläkään käsittää!
 
vieras
Aika usein.
Viimeksi eilen illalla, kun oltiin menty nukkumaan.
Mies aina sanoo, ettei minulta tule kauheita pieruja. Nyt sitten pääsi tooodella pitkä pieru, joka vaan jatkui ja jatkui.
Nauroin itsekseni, koska mies oli valitettavasti juuri nukahtanut;)
 
Kerran mulla oli yöllä tullut sellainen potpotpotpotpotpotpot -pieru, niin mies oli jo luullut että onko siellä peiton alla kana kun sellainen potpotus kuuluu.. :LOL:

Ja mies osaa aamulla herättää tehokkaasti, kun makoilee selällään sängyssä ja minä kyljelläni, niin tietysti sitä pitää ne aamukaasut ulos päästää ja se ääni kantautuu sängyn jousituksia pitkin aika tehokkaasti.. :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
Kerron vielä toisen, tosi ällön!

Joskus teininä olin kaverin perheen kans laivalla ja kaverin serkku oli myös mukana (poika) ja tämän kavereita. Oltiin hakemassa niitä hytistä seikkailemaan ympäri laivaa ja jo oven takana kuunneltii et onpa niil hauskaa.

Sit ku avoivat oven, kysyttii et mikä noin hauskaa on nii ne nauraa räkätti et suklaan syöminen. Me ihmeteltiin et mitä hauskaa siinä on? Vastaus:

Laitetaan AVOIN suklaarae pussi persuksen alle. Piereskellään hullun lailla sinne pussiin ja sit syödään niitä p***kan hajuisia karkkeja. YÖK YÖK YÖK!

En voi vieläkään käsittää!

Voi MIKSi mä nauroin tälle :LOL: :ashamed: :ashamed:
 
Kippuravarvas
Töissä pääsee joskus nauru, kun oot vaihtamassa vaippaa vastahakoiselle vanhukselle ja ikäänkuin viimeisenä protestina se päästää haisevan vastalauseen :whistle: :LOL: ei voi kun nauraa :D
 
Vietettiin meidän pojan nimiäisiä niitä äitini tykönä. Vieraina olivat mun puolelta rentoa sakkia ja ukon puolelta sitä huumorintajutonta ja niin muka sivistynyttä sakkia. Jossain vaiheessa kaikki muut olivat takkahuoneessa paitsi ukon sisko ja hänen poikaystävä sekä mun äitin ukko jäivät olkkariin. Ukon sisko ja sen ukko katsoivat sohvalta telkkaria ja äitini ukko istui jakkaralla heidän takanaan. Äitini ukko on varustettu varsin härkillä huumorilla. Päästi sitten äänettömän ja pitkän pierun, jonka siis piti olla myös hajuton. Hetken päästä ukon sisko ja sen ukko alkoivat katsoa toisiaan ja ottivat nenistään kiinni :LOL:

Äitini ukko kertoi tämän sitten seuraavana päivänä hymyssäsuin ylpeänä. Niin upea kokemus oli tuo pieru ollut hänelle :LOL: :ashamed: Jos ne vaan tajusivat hajunlähteen niin tulipa sitten annettua oikein hyvä kuva meidän suvusta :whistle:
 
Mie vissiin piereksi aika paljon... Yks päivä tuntu, että kokoajan perse laulaa niin puoliääneen tuumailin "Mitäköhän mie olen syönyt, kun kokoajan pierettää?". Mies siihen "Mitäköhän sie olet syöny viimeset 3v." :LOL: Ollaan siis tunnettu 3v.
 
Minä olen vakavasti tätä mieltä:

Pieruhuumori opitaan jo kohdussa. Kun odottava nainen pieraisee, useimmiten tulee naurunhytkyt perässä tai ainakin jännittynyt ja kipuileva äiti rentoutuu ja tulee hyvä olo. Vauva masussa luonnollisesti kuulee äidin suolistotapahtumat ja havaitsee sen jälkeen äidissä tapahtuvat muutokset. Eli pieru on jo syntymässä tuttu ja iloinen asia ja siksipä vauvat ja lapsoset siihen osaa suhtautua asiaankuuluvalla hilpeydellä ja hörötyksellä.

Ne kenelle ei pieruhuumori uppoa,,, heillä on ollut siveä äiti ja suolistokaasujen pidättäminen on jo valmiiksi sikiöaikana tehnyt heistä takakireitä tälle ah niin luonnolliselle vapauttavalle ruumiintoiminnolle.

Näin mietin asiaa silloin kun siunatussa tilassa ilmojen pidättely ilmeni mahdottomaksi mitä mahdottomammissa ja epäsoveliaimmissa tilanteissa. :D
 
mä joskus yläasteaikana melkein asuin mun kaverilla ja siel oli aika lepposa tunnelma, joten piereskeltiinkin ihan avoimesti.

kerran selitin jotain juttua mun kaverille olkkarissa ja lopetin hetkeks puheen, nostin kankkua ja pierasin ja jatkoin puhumista, niin kaverin isä tuumas et on sulla kiree nahka; kun suu menee kiinni niin perse laulaa :LOL:
 
mua nauratti ainaki ihan kuollakseni (ja hävetti..) ku odotin esikoista viimesilläni, lyllersin sen 20 kiloa painavan mahani kanssa, vein roskapussia ja toises kädes suklaapatukka ja vaapuin ku ankka ja joka toisella askeleella tuli pieru kunnes tajusin et ukko ja sen kaverit istuu siinä meidän terassilla ja ukko koitti jotain et heh niin se on tollaen tyypillinen raskaana oleva,oikeesti meinas kuolla häpeeseen:LOL: muistanmyös kun serkkuni uus poikaystävä hyppäs tai sillai meni sen haaroväliin mahan päälle pussaan ja siltä pääs kauhee trööt :LOL:
 

Yhteistyössä