milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kerran, kun kukaan ei pieraissut.

Vaan opettaja totesi luokan edessä "nyt se peräpää siellä hiljaa" ja huitaisi kädellään peränsä suuntaan.

(ei hitto, se naurattaa vieläkin :xmas: )
mie repesin jo tässävaiheessa ketjua :LOL: :LOL: :LOL:
 
antaa paukkua vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
silloisen poikaystäväni kanssa oltiin illalla harrastettu seksiä ja mä sitten väsähdin siitä niin että rupesin heti nukkumaan käymättä pesulla ja laittamatta edes alkkareita..
nukkuessani selälläni ne mällit valui sitten hiukan alemmas... :ashamed: ja sitten siihen päälle kun pamautin oikein kunnon,siis KUNNON pierun niin voitte kuvitella että perskannikat lepatteli sen märän pierun lennättämänä!
no eipä siinä kaikki..tietenkään.no ukko tietty heräs siihen.
onneks oli pimeetä koska mä olin ihan tulipunanen,lopetin hengittämisenkii (joo,ihan varmuuden vuoksi ) mies siinä sit hymeksi jotai.
nukahdin heti uudelleen ..ja eikös hetken päästä sama juttu!
nyt sit heti käänsin kylkee ettei sama tapahtus enää,mies sit kääntyi kans ja taputteli takapuolelle :ashamed:
kuolen ehkä nauruun..aivan paras..voin niin kuvitella ton tilanteen!:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Sillon mua nauratti ku mulla tuli se maailman pisin pieru...siis oikeesti :saint: mä luulin et se ei lopu koskaan...
Kaikkihan lähti siitä ku mä menin pissalle...ja se alko... ihan sellanen pieni söpö tyttöpieru...trööööööööööööt...mutta ku se vaan jatku ja jatku ja jatku...ja jatku ja jatku... Sit mua rupes naurattaan...ja pieru muutti luonnetta... Trööt, trööt, trööt, trööt... ja minä se vain istuin pytyllä ja nauraa tihrustin...
Mutta ku se pieru vaan jatku :eek: mä ajattelin jo että pitääkö mun lakata hengittämästä että jos se ottaa lisäpontta yläpäästä... :whistle:

Mut nyt se pieru on jo loppunu :xmas:
:LOL: :LOL: :LOL: kops
 
nolo
muutama päivä sitten olin aamulla tosi väsy ja istuin t-paita päällä, alkkarit jalassa ja "polvet suussa" sohvalla uutisia katsoen. taapero leikki vieressä omiaan ja sitten pieraisin. tyttö keskeytti leikkinsä, huudahti ilahtuneesti KAKKA ja ryntäsi luokseni ottaen alkkarien reunasta kiinni ja tarkasti onko äidiltä tullut kakka. repesin ihan täysin :D
 
pakko nolona tunnustaa että mulla on tullut sellainen pikku piuuu jota aloin erehdyksessä nauraa ja naurun voimasta lisää piuuaamaan ja lisää nauramaan ja sitä rataa kunnes tuli niin kiire pisulle etten ihan ehtinyt... :ashamed:
ukko nauroi sohvalla melkein tunnin sen jälkeen.
 
halvat huvit
Mä oon kova piereskelemään myös öisin ja joskus unissaanki. Yhtenä yönä sitte päästin oikeen kuuluvan pierun ni mies pomppas pystyyn ja kauhuissaan kysy, että mikä se oli. Mä repesin ihan täysin eikä naurusta meinannu tulla loppua. Miestä ei kyllä naurattanu sillo yhtää. Oli ihan hermona ku kuuli mistä ääni oli tullu. Jälkeenpäin asialle on naureskeltu monta kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja halvat huvit:
Mä oon kova piereskelemään myös öisin ja joskus unissaanki. Yhtenä yönä sitte päästin oikeen kuuluvan pierun ni mies pomppas pystyyn ja kauhuissaan kysy, että mikä se oli. Mä repesin ihan täysin eikä naurusta meinannu tulla loppua. Miestä ei kyllä naurattanu sillo yhtää. Oli ihan hermona ku kuuli mistä ääni oli tullu. Jälkeenpäin asialle on naureskeltu monta kertaa.
no näitä meillä sattuu harvase yö, mutta niin että ukko pieree itse ja herää siihen paniikissa että mikä se oli, kuka tänne tulee!!!
 
:LOL: :LOL: mikä ketju.. tää on kamala:
olin viel naimisissa ja nukkumassa sit tietty miehen vieressä. puoli unessa oltiin kumpikin ja multa tuli pieru. mun silmät laajeni päässä ja mies nous yökkien istumaan sanoen: nyt tais tulla kyl jotain muutakin. hitto soikoon oli kurat housussa.. :x :snotty:
 
No mää olin hengellisessä tilaisuudessa kaverini kanssa. Tilaisuudessa oli laulukonsertti eli musiikki soi. Kaverillani oli kamalat ilmavaivat. Hän sitten aikansa pidätteli, mutta kun alkoi tarpeeksi ilma vääntyyn mahassa niin tulihan se sieltä sitten. Harmi vaan, että järjettömän töräyksen aikana oli juuri tullut laulutilaisuuteen täysin hiljainen kohta ja se täräys kuului tosi kantavana koko saliin. Ei mahtanut muuta kuin nauraa ja naurettiin niin kippurassa, että taatusti kaikki huomasi, että mistä päin se ääni tuli. Kyllä hävetti sekä nauru, että kaverin paukku, eikä kukaan edes tiennyt kumpika se meistä oli... :ashamed:
 
Pakko kertoa. Poika oli 8 viikoa vanha kun oltiin Pyhän Henrikin katolisessa katedralissa täällä Helsingissä. Meillä oli miehen täti Englannista vierailulla ja täti halus olla paikalla hyvissä ajoin ennen messun alkua joten koko isossa kirkossa ei ollu meidän lisäks kun ehkä kymmenen ihmistä. Poika pieras niin kovaa että se ääni kaiku koko kirkossa. :D
 
perjantaina naurettiin äidin kanssa kippurassa. äidillä oli koko päivän kiertänyt mahassa ja hän päästi mahtavia pieruja. oltiin sitten keittiössä ja tuo mun pikkuneiti hyppäsi alas keittiön penkiltä ja hältä pääs pikkuinen pieru, samaan aikaan äiti pieras ihan järkyttävän töräyksen ja tyttö luuli että se ääni lähti hänestä. voi luoja se ilme.. me ei äidin kanssa meenattu saada naurua loppumaan. :LOL:
 
Mammari
Poika oli ihan múutaman kuukauden ikäinen,vaunujen kanssa mentiin pankkiin asioimaan. Vaunuista kuulu yhtäkkiä aivan järkyttävää piereskelyä joka oikeen röpötti vaununkopan pohjaa vasten. Ihmiset tuijotti mua kuin sanoakseen "ettet edes häpeä"
Ei taatusti kukaan uskonut että sellaset pieruäänet joltain pienetlä vauvalta tulis.
 
Tyttö kiipesi sängyllä makaavan ukon yli ja vaippa pyyhkii naamaa. Juuri kun oli ihan nenän kohdalla niin kuului pröööööt....prööööt :D
Mua ei kyllä usein naurata pieruhuumori, mutta tuolloin tipahdin. Oli ihan oikein ukolle, kun itse heittelee pieruja alvariinsa ja naureskelee päälle. Tietää vielä, että mua ärsyttää sellainen |O
 

Yhteistyössä