Ajattelin laittaa tänne puolelle tälläisen kyselyn (kun itse tässä piina-aikoja vietän ), että milloin tunsit ensimmäiset raskausoireet? Oliko oireita jo ennen plussaa vai kuinka paljon plussan jälkeen Mitä ensimmäiset oireet olivat?
Mulla + jälkeen alkoi rintojen arkuus ja turvotus/sittemmin kasvu.
Vasta paljon myöhemmiten oksensin 2 kertaa.
Mutta tuossa mun oireet, nyt poksui just rv.10+0 tänään eikä muuta kuin rinnat kasvaneet ja masu pömpöttää.
Mulla alkoi oireet ilmaantua viikko enne kunnon + testiä eli rv3+ suunilleen.
Hajuherkkyys, rintojen hienoinen arkuus (yksi raskaus siis jo takana, etteivät kovasti ole vieläkään olleet kipeänä), väsymys ja kylmä horkka.
Plussan jälkeen 4+2 alkoi sitten hiljalleen etominen, väsymys voimistui pariksi päiväksi ja jano iski aivan uskomattomalla voimalla.
Sen jälkeen onkin ollut aika hiljaista kunnollisen syömisen kanssa, mutta nyt on vihdoin alkanut tulemaan elävä olo ja 5 viikon lämpimän ruoan välttelemisen jälkeen voin sanoa, että ruoka on hyvää
Eilen huomasin massun tulleen esiin...tuli tosiaan odotetusti aiemmin kuin esikosta
Rinnat turposi jo 5. viikolla kun plussasinkin. Kolmisen viikkoa kestänyt hurja väsymys alkoi rv 5+3 ja sitten kuvotus (ei aamupahoinvointia vaan yleinen etova olo ja inho ruokia ja hajuja kohtaan) rv 5+4.. :x Sekin onneksi meni ohi n. 1,5 kuukaudessa.
Ennen plussausta rinnat kipeet sekä vähän turvoksissa ja mahaa jomotti...
Tuota tissi kipua ja mahan jomotusta olis voinu luulla myös menkkaoireiks mutta ne oli jotenki erilaisia...
Joskus rv5+ alko kuvotus ja ruoka ei maistunu