Ap lopettaa sen hiireilyn ja on sitten ilkeä paska huonokäytöksinen ym. mutta tee nyt hemmetti tuosta jo loppu tai sitten mukaudu sen mukaan että anoppi päättää milloin missä ja miten lapsenne on puettu ruokittu ym.
Minulla on kokemus ex-anopista,
en edes kaikkea viitsi tähän laittaa mutta osan.
Anopin sukulainen on kosmetologi,
ja anoppi halusi milloin mitäkin hoitoja ja takoja (niikuin ne nyt siihen olisi auttaneet).
No tämä kyseinen sukulais kosmetologi asui meistä 1km päässä ja anoppi taas 9km päässä,
toisessa suunnassa.
Joten anoppi keksi että meille tämä sukulais kosmetologi voi tulla hänelle tekemään milloin mitäkin hoitoja kun tuolla sukulais kosmetologilla ei ollut autoa käytössä,
ja anoppikin kulki julkisilla.
Käteväähän se olisi kosmetologin meille kävellä 1km päähän eikös

Muuten kyllä mutta kun monasti kaupassa tämä kyseinen kosmetologi ilmoitti
-muistattehan että olen sitten illalla tulossa teille laittamaan "Sirkan" kulmat kuntoon?
Aha :O
kiitti vaan kun nyt ilmoitit,
ei tosiaan meiltä kukaan ollut kysynyt.
Vaan tämä "Sirkka" anoppini olisanonut että kyllä se meille sopii.
Johon kyseinen kosmetologi vaan toteaa että
Kyllä "Sirkka" sanoi sen teille sopivan..
Näitä tilanteita oli useampi,
ensimmäisen ja vielä toisen annoin mennä ohi "korvien" ja unohduksen piikkiin ja kuvittelin jos meillä on menoa että se on automaattisesti sitten sovittu ettei meille tulle sillä emme ole mikään kohtaamistupa jonne vaan voi tulla,
mutta ei

Sota syttyi sitten kun ilmoitin että näistä olisi kiva itsekin tietää.
Yhden kerran kävikin niin että anopilla oli jotkut hienot juhlat johon olisi halunnut siistiä naamaa ja tämä kosmetologikin oli luvannut meikata anopin johonkin juhliin,
vaan kun meillä oikeasti oli menoa.
Se olin sitten minä joka jouduin olemaan kovana siinä ja sanomaan että sopikaa tapaamisenne sinne kosmetologin kotiin tai suoraan anoppilaan ja me emme ole kohtaamistupa.
Eihän anoppi sitten saanut kosmetologin palveluja ja siitäkös minua sitten muistuttelikin pitkään kuinka
"pilasin hänen juhlansa"
olemalla ITSEKÄS
Sen jälkeen anoppi olikin minua kohtaan aina naama norsunvituilla ja muisti muistuttaa kuinka on minun vikani ettei hän saa enään kosmetologisia palveluita

Silloinen poikaystäväni eli tämä anopin poika oli oikea hiiri,
hän oli minun kanssani kyllä samaa mieltä ettei halua milloin ketäkin ovemme taakse ja useimmiten ilmottamatta,
mutta kun äitinsä hiukan puhui ja puhui niin eihän tämä hiirulainen saanut sanaa suustaan vaan tietenkin oman mamma kullan piti saada olla kosmetologilla ja hoidot tapahtu meillä.
Tilanne loppu kun minä lähdin,
tosin siihen nyt vaikutti muutkin asiat kuin anoppi

Mutta se oli oikeasti raivostuttavaa kun itse luulet asuvasi omassa kodissa ja toiset vaan sopii sinne treffejä meiltä mitään kysymättä.
Monasti ajattelin asuvani oikeasti jossakin työttömien kohtaamistuvassa jonne sai kukatahansa tulla milloin vain halusi.