Anoppi asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Risella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Risella

Jäsen
02.05.2005
290
0
16
Onko sinun anoppisi millainen? =)

Mun täytyy myöntää onnekseni, että mulla on ihana anoppi. Koskaan hän ei ole sanonut minulle mitään pahaa, päinvastoin. Joskus kun oli vaikeeta hänen poikansa kanssa niin anopin kanssa rupateltiin "miehistä ja niiden ajatusmaailmasta". Onko täällä ketään, jolla olis hyvä anoppi? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja rinkinki:
Sama juttu, ku sulla Risella , anopin kanssa jutellaan kaikesta ja tullaan kyllä hyvin juttuun. Läheisempi mä anopin kanssa oon, ku oman mutsini... :/ =)

Täällä aika pitkälle sama juttu. Eli anopin kanssa tulen tosi hyvin juttuun, mutta en sit oman äidin kanssa...

Olisikohan osasyynä se et mulla on aika nuori anoppi, meillä ei oo ikäeroa kuin 14v...

Mukava. Aina en tajua miks elämästään pitää tehdä vaikeaa, ja jos ehdoin tahdoin tekee niin miksi siitä pitää valittaa. (esimerkkinä vaikkapa se että pesutorni seisoo nurkassa (olkoonkin n.20v vanha mutta toimiva ja huollettu, niin silti hän pesee vaatteet käsin koska kone kuluttaa vaatteet.. ja joulun aikaan opiskeleva tytär toi 3 jätesäkillistä vaatetta äiteelle nyrkkipyykättäväks)

Yhteistyössä