V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ulkoilusta varmaankin enemmän.Oon ihan masentunut. Sit koko ajan ajattelen, et pitäis ryhdistäytyä, mut sit kun en pysty, niin masentaa vielä enemmän. En jaksais muuta kuin maata. Hitto, miten pepusta. En tiedä olisiko jostain valmentajasta mullekin hyötyä.![]()
Juuri nyt haluaisin rutistaa sinua nainen
Luulen, että jokaisella on oma luontainen reitti nousta masiksesta. Mä annan itseni maata ja vajota syvälle ja sitten repäisen itseni ylös tekemällä jotain hemmetin vaikeaa/raskasta. Jos ei onnistu ei haittaa, jatkan masistelua. Jos onnistuu saan vähän euforiaa. Tällä keinolla oon oppinut tekemään melko älyttömiä asioita.Oon ihan masentunut. Sit koko ajan ajattelen, et pitäis ryhdistäytyä, mut sit kun en pysty, niin masentaa vielä enemmän. En jaksais muuta kuin maata. Hitto, miten pepusta. En tiedä olisiko jostain valmentajasta mullekin hyötyä.![]()
Niin, mut se valmentaja vois tsempata mua, kun oon itse ihan luovuttanut elämän suhteen. Tekis mieli tehdäkin itselle jotain, kun tää hlvetti ei lopu koskaan, ja masennus uusii ja uusii aina vaan.Ulkoilusta varmaankin enemmän.
Hyvää yötä OGENAKILLE
Saat mut aina nauramaan.
Ihmeellinen olet.