Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihania unia r! Voi hitto, kun harmittaa tämä, että sä oot siellä ja minä täällä. On tosi surullista, jos oikeesti sinäkin toivot sitä, että meistä tulee me. Typerää viettää aikaa erillään. Oot niin kaunis, että häikäisee. Rakastan sua! 😊❤️

Oon ihan masentunut. Sit koko ajan ajattelen, et pitäis ryhdistäytyä, mut sit kun en pysty, niin masentaa vielä enemmän. En jaksais muuta kuin maata. Hitto, miten pepusta. En tiedä olisiko jostain valmentajasta mullekin hyötyä. 😕

Juuri nyt haluaisin rutistaa sinua nainen

---
Ei ehkä mulle. Mut ei se haittaa.
IsukkiDädi kylvettää nano_nakin
ihkaekan kerran. Niin sulkkaria!
Toinen ihan hätääntyneenä
tärisee.. mut iskä pitää huolen. ×

Oon ihan masentunut. Sit koko ajan ajattelen, et pitäis ryhdistäytyä, mut sit kun en pysty, niin masentaa vielä enemmän. En jaksais muuta kuin maata. Hitto, miten pepusta. En tiedä olisiko jostain valmentajasta mullekin hyötyä. 😕
Luulen, että jokaisella on oma luontainen reitti nousta masiksesta. Mä annan itseni maata ja vajota syvälle ja sitten repäisen itseni ylös tekemällä jotain hemmetin vaikeaa/raskasta. Jos ei onnistu ei haittaa, jatkan masistelua. Jos onnistuu saan vähän euforiaa. Tällä keinolla oon oppinut tekemään melko älyttömiä asioita.

Hyvää yötä rakas mörökölli😘
Ovi auki nukkuen asunto on täynnä elämää. Yöperhonen lensi edestä jonnekin. Katon rajassa on... joku ja vaaksiainen odottaa sängyn viereisellä seinällä. Ketähän muita täällä on. Kauniita unia.

Jos kelloja saisi käännettyä taakse päin, soittaisin sulle tiukan puhelun ja kertoisin, että pysy omalla kaistallasi. Olisin säästynyt paljolta surulta. Ja moni muu myös. Ei ollut voimia vastustaa. Sitä kadun.

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa vaan loikoilla kanssasi. 🥰 Voisi vaan pötkötellä viekussasi. 😍
Näin sun poikasia yksi päivä viikko tai pari vai kolme viikkoa sitten. 😄 Tiesitkö että puut päästävät kemikaalia ilmaan joka kerää pilviä taivaalle. Näin lyhyesti selitettynä. Maailma pitäisi metsittää.
-M.K.K

Yhteistyössä