Millanen kämppä teillä on ja auto, minkä ikäsiä olette, lapsi/lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok-talo 105 neliöö, vm-91 vanha paku vm-89 ja ja farkku auto 01, kolme lasta iältään 16v, 12v ja 4v + kaks koiraa + muita lemmikkejä ja ollaan 35-45 iältään :)

kerrostalo neliö 89m2. miehen auto 2001 ford mondea, oma mitsubishi lancer -94 (tähän voin lisätä ettei uudempaa autoa tule tai koskaan tule olemaan kun tykkään olla konepellin alla se on niin sanotusti omaa aikaa) ;), kolme poikaa 4v, 8v ja 9v. minä yli 30v ja mies 35v

6h+oloh.+k+3wc+2vaatehuonetta + sauna ja ulkorakennukset (autotallit , kesäkeittiö ) . Valmistunut 2005
Audi A4 ja Q7 2009 , 2010 , Citroen C4 2005
Minä 37 , mies 40 . Lapset 16,16,13,8,6

[QUOTE="vieras";26478385]Tärkeintä ei ole kämpän koko eikä automerkki, tärkeintä on tyytyväiset lapset,jotka hoitavat asiansa.[/QUOTE]

Niipä, me ollaan tähän asti asuttu kolmestaan kt kaksiossa, 52 neliötä. Mä nukkunut olohuoneessa. Kunhan mahtuu ja autokin toimii ja lapset onnellisia ni hyvä on

33v, 37v, 4v ja 2v
rinne hirsitalo 250 neliötä, uuden rakentaminen alkaa ensi vuonna.
volvo xc90 2011vm, ja toyota land cruiser 2011v.

ja kaikki ihan omia, pankki ei omista mitään osaa;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pientä kilpavarustelua havaittavissa....

Meillä on 57 neliöinen kerrostalokolmio, uusi kylläkin. Vanha pösö (oisko jotain vuosimallia 2002) ja rellu, megane (-04).

23 ja 24 v, vauva.

Vaaleanpunainen, kodikas puutalo, jota ympäröi varsin mukava piha ja pellot. Ikkunoiden reunuslaudoissa on itsesahatut koristepiiperrykset, vihreässä ovessa on iso kukkanen. Pihassa seisoo pari tummansinistä ränsistynyttä autoa (nyt ne on vaaleahkon kellanharmaita maantie- ja siitepölystä), joihin kuluu noin kaksikertaa arvonsa verran korjauksiin vuodessa. Kuitenkin tai juuri siksi ovat uskollisia apureita, joilla mahdollistuu elämä täällä syrjässä. Mies kulkee joka päivä kohti neljääkymmentä, minä vielä lähempänä kolmeakymppiä kuin neljää. Lapsi.

Rivitalon päätyasunto, kolmio 72m2 (oma, tai siis pankin). Iso yhteinen piha-alue joka rajoittuu uimarantaan. Asunto rakennettu -90. Autot vm. 2003 Corolla ja -99 Volvo. Minä 29v, mies 31v ja lapsi 2v.

Ei iso, eikä hulppee, mut just sellanen, ku haluttiin. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. :heart:

Eli pieni punanen tupa (vm. -69 muistaakseni) ja perunamaa: asuinneliöitä 95; aikuisten makkari, kahdesta pikkuhuoneesta yhdistetty iso lastenhuone, avoin olohuone/tupakeittiö, puusauna, varaava takka, lautalattiat ja tuolla ihan erillään muusta (käynti eteisen kautta) on pikkuruinen työhuone ja khh. Tonttia on 2000 neliötä.

Auto on seitenpaikkanen Toyta Corolla vm -05.

Yhteistyössä