V
"vieras"
Vieras
Onko samanlainen olo kuin oksennustaudissa?
Itselläni on ollut aamuisin sellainen öklö olo, mutta maha ei oikeastaan kierrä, ja onhan se aamuisin usein tyhjäkin. Silti tekee mieli halailla vessanpönttöä vaikka mitään ei tulisi ulos. Syöminen helpottaa. En tiedä vielä olenko raskaana.
Itselläni on ollut aamuisin sellainen öklö olo, mutta maha ei oikeastaan kierrä, ja onhan se aamuisin usein tyhjäkin. Silti tekee mieli halailla vessanpönttöä vaikka mitään ei tulisi ulos. Syöminen helpottaa. En tiedä vielä olenko raskaana.