Ö
ökkömökkö
Vieras
Hei!
Minkäslaista se aamupahoinvointi voi olla? Eli tarkoitan että pöntölle kumartelua lievempänä millaista?
Itselläni aina niin säännölliset menkat nyt pari päivää myöhässä. Eilen ja tänään herätessä vatsassa outo olo. Ei oksettanut vaan ilmaa nous ylös ja pikkaisen eto. Eipä mulla sellainen olo koskaan ennen aamuisin ole ollut, joten ihmetyttää. Tässä sitten ynnäilen asioita... Oikeastaan toivon että menkat alkais pian ettei turhia luulis. Silti sitä toivoo että tämä olisi nyt sitä odotettua asiaa.
Minkäslaista se aamupahoinvointi voi olla? Eli tarkoitan että pöntölle kumartelua lievempänä millaista?
Itselläni aina niin säännölliset menkat nyt pari päivää myöhässä. Eilen ja tänään herätessä vatsassa outo olo. Ei oksettanut vaan ilmaa nous ylös ja pikkaisen eto. Eipä mulla sellainen olo koskaan ennen aamuisin ole ollut, joten ihmetyttää. Tässä sitten ynnäilen asioita... Oikeastaan toivon että menkat alkais pian ettei turhia luulis. Silti sitä toivoo että tämä olisi nyt sitä odotettua asiaa.