V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";23863012]tää on just sitä sisäänpäin lämpiävää rentoutta. mielestäni suomalaiset ovat erittäin jäykkiä, ei small-talkia, puujalkavitsejä, kaikki ovat pitkät talvet kodeissaan, kadut tyhjinä, tanssiminenkin (ilman alkoholia) tuottaa tuskaa monelle (eri juttu ehkä vanhemmanpolven lavatanssijat) kun erehdyt jollekin vähänkään kommentoimaan jossain julkisessa paikassa niin jo katotaan ällistyneenä että "toi osas suunsakin avata" ja lomalle lähdetäänkin sitten sinne toisten suomalaisten viereen thaimaahan, ettei vahingossakaan tarvi kieliä puhua.
no joo, hieman kärjistettyä mutta jäykkää kansaa on.[/QUOTE]
Pitäisikö kaikkien sitten haastaa juttua ihan tuikituntemattomien kanssa? Suoraan sanottuna minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku satunnainen Pirkko ajattelee jostakin tyhjänpäiväisestä asiasta. Vielä tätäkin vähemmän kiinnostaa tietää mitään Pirkon perhe-elämästä tai ties mistä vaivoista. Omat asiani eivät puolestaan kuulu Pirkolle.
Jos ulkona on -30 pakkasta niin ei siinä paljon huvita kaduilla juhlia. Mene itse hihkumaan hankeen jos haluat, minä pysyn mieluummin sisällä lämpimässä.
no joo, hieman kärjistettyä mutta jäykkää kansaa on.[/QUOTE]
Pitäisikö kaikkien sitten haastaa juttua ihan tuikituntemattomien kanssa? Suoraan sanottuna minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku satunnainen Pirkko ajattelee jostakin tyhjänpäiväisestä asiasta. Vielä tätäkin vähemmän kiinnostaa tietää mitään Pirkon perhe-elämästä tai ties mistä vaivoista. Omat asiani eivät puolestaan kuulu Pirkolle.
Jos ulkona on -30 pakkasta niin ei siinä paljon huvita kaduilla juhlia. Mene itse hihkumaan hankeen jos haluat, minä pysyn mieluummin sisällä lämpimässä.