G
Gluteus maximus
Vieras
Kun aina yleistetään, että suomalaiset vihaavat ruotsia? En minä ainakaan...minusta tämä on vaan joku itä-suomalainen juttu! En ole törmännyt muualla sellaiseen ruotsalaisvihaan kuin itä-suomessa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:10 Liisukka kirjoitti:mä en osaa sanaakaan ruotsia, enkä kyllä ole kieltä tarvinnutkaan, ikää 35v. se on niin typerän kuulostakin \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:10 Liisukka kirjoitti:mä en osaa sanaakaan ruotsia, enkä kyllä ole kieltä tarvinnutkaan, ikää 35v. se on niin typerän kuulostakin \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:09 mami kirjoitti:Empä tiiä.. oikea ruotsi on kauniin kuuloista, ruotsalaiset ovat ystävällisempiä ja hyväksyvät toisensa paremmin, ku suomalaiset...
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:11 Candide kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:10 Liisukka kirjoitti:mä en osaa sanaakaan ruotsia, enkä kyllä ole kieltä tarvinnutkaan, ikää 35v. se on niin typerän kuulostakin \|O
Oletko käynyt koulua Suomessa? Kuinka olet onnistunut välttämään ruotsinkielen opinnot? =)
en mäkää osaa ruotsia vaikka koulussa sitä luinki 7 vuotta ei kaikki ole kielipäitä vaikka lukee jotai kieltä 10 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:11 Candide kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:10 Liisukka kirjoitti:mä en osaa sanaakaan ruotsia, enkä kyllä ole kieltä tarvinnutkaan, ikää 35v. se on niin typerän kuulostakin \|O
Oletko käynyt koulua Suomessa? Kuinka olet onnistunut välttämään ruotsinkielen opinnot? =)
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:14 Gluteus maximus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:10 Liisukka kirjoitti:mä en osaa sanaakaan ruotsia, enkä kyllä ole kieltä tarvinnutkaan, ikää 35v. se on niin typerän kuulostakin \|O
Asutkohan itä-suomessa, koska muuten en ymmärrä miten olet voinut välttää ruotsinkielen käyttämisen??? Minä olen asunut ympäri suomea ja joka puolella olen törmännyt tilanteisiin joissa olen ruotsia tarvinnut =)
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:47 Liisukka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:11 Candide kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:10 Liisukka kirjoitti:mä en osaa sanaakaan ruotsia, enkä kyllä ole kieltä tarvinnutkaan, ikää 35v. se on niin typerän kuulostakin \|O
olen suomessa käynyt. ei vaan jäänyt mitään päähän ruotsista, kun ei kiinnostusta kieleen ollut. ja kun sitä ei ole yläasteen jälkeen tarvinnut, niin eipä niitä sanoja enään muistakaan. ammattikoulussa ei ollut ruotsia, ja asiakaspalvelutyössä en kertaakaan ole ruotsia tarvinnut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:48 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:14 Gluteus maximus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:10 Liisukka kirjoitti:mä en osaa sanaakaan ruotsia, enkä kyllä ole kieltä tarvinnutkaan, ikää 35v. se on niin typerän kuulostakin \|O
Asutkohan itä-suomessa, koska muuten en ymmärrä miten olet voinut välttää ruotsinkielen käyttämisen??? Minä olen asunut ympäri suomea ja joka puolella olen törmännyt tilanteisiin joissa olen ruotsia tarvinnut =)
mie oon taas sitä mieltä et esim meillä täällä pitäis ennemmin koulussa opettaa norjaa ku ruotsia... ja sit ku sanotaan et norja ja ruotsi on ihan samanlaisia, niin on joitain sanoja jotka ei tarkoita läheskään samaa... esimerkkinä kerrottakoon ku täs yhen joulun alla kahviossa oli tarjolla asiakkaille ilmaiset kahvit ja joulutortut.. no lappu oli ruotsiksi kirjoitettu ja siinä luki: ilmaiset kahvit ja joulusolvaukset![]()
tai vessan seinässä lappu: ethän heitä lapsenvahtia pönttöön