Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:meillä on kaks tappajaa, ratkillerstiffi ja stupidostiffi joka tappaa tyhmyydellään![]()
Tuo stupidostiffi sopis nyt tähän meidänkin puudeliin, on juoksu päällänsä ja sekasin kuin seinäkello
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:meillä on kaks tappajaa, ratkillerstiffi ja stupidostiffi joka tappaa tyhmyydellään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:meillä on kaks tappajaa, ratkillerstiffi ja stupidostiffi joka tappaa tyhmyydellään![]()
Tuo stupidostiffi sopis nyt tähän meidänkin puudeliin, on juoksu päällänsä ja sekasin kuin seinäkello![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:meillä on kaks tappajaa, ratkillerstiffi ja stupidostiffi joka tappaa tyhmyydellään![]()
Tuo stupidostiffi sopis nyt tähän meidänkin puudeliin, on juoksu päällänsä ja sekasin kuin seinäkello![]()
toi on vaan perustyhmä, saksanseisoja/ajokoira ja mahd tanskandogin sekoitus..
haluisin vaan nähdä sen joka on noi rodut kehittäny?oku sadisti???
tyhmiähän noi on kuin saappaat,pahoittelut punaisille nokian kumppareille,,
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Täälläpäin yks mastiffi raateli naisen joku aika sitten. Niillä on aika vahvat noi leukaperät ja jos sattuu aggressiiviselle päälle se on menoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ahah:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Täälläpäin yks mastiffi raateli naisen joku aika sitten. Niillä on aika vahvat noi leukaperät ja jos sattuu aggressiiviselle päälle se on menoa.
Sanohan vielä, että nuo on vielä niitä rotuja joilla leuat lukkiutuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Riippuu ihan yksilöstä. Muuten ap, minusta koirapelossa ei ole mitään hävettävää. Soita sille koirien omistajalle ja kerro tuo mitä aloitusviestissä sanoit. Jos se ei ymmärrä, se on hänen häpeänsä, ei sinun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Riippuu ihan yksilöstä. Muuten ap, minusta koirapelossa ei ole mitään hävettävää. Soita sille koirien omistajalle ja kerro tuo mitä aloitusviestissä sanoit. Jos se ei ymmärrä, se on hänen häpeänsä, ei sinun.
kesti vähän, lapset heräili
kiitos vastauksista, en mitenkään usko että ko perheen koirat mun päälle käy.
Mut jos joku ei pidä mun vilkkaista lapsista, niin en mä silti sulje niitä lapsia toiseen huoneeseen. Niin minusta on liikaa pyydetty että laittavat koiran, jos ei ole ollut tapana...
Mä en siis oikeasti halua pelätä koiria... yhtä mäyristä mä olen oppinut sietämään. En siis pidä siitäkään otuksesta, mutta olen huomannut että kun en kiinnitä siihen mitään huomiota niin se jättää mut rauhaan.
voi mua, kun pitää olla outo...