Millaisia mielikuvia teillä tulee palstalaisista? Siis esim. minkä näköisiksi kuvittelette heidät?

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aivan:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJones:
Onko kenelläkään muodostunut minusta minkäänlaista mielikuvaa, vaikka todella vähän aikaa olen täällä pörrännyt..?? :attn:
Nimimerkkisi perusteella rintava, ei-niin-laiha nainen... Ehkä punertava tukka... Joku kolmikymppinen, ehkä päällekin...
Juu, vähän sama kuva mullakin :)
No ehkä osa oikein, mutta en minä nyt noin vanha ole :eek:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
Yritin olla utelematta, mut pakko kysyy... Miksei kukaan laita musta mitään :(
Ku sä oot outsider. :D no ei, Sul on semmonen vakoojatakki jossa on kaulukset pystyssä. sitte sulla on musta polkkatukka, joka on semmonen kypärämäinen ja sinisen kiiltävä. Sä lymyilet silleen vähän sivussa ja välillä raapustat huomioita pikkuvihkoseen. sulla on punaset rakennekynnet. Varpaissa myös, mutta ne ei näy, koska sulla on semmoset piikkikorkoset mustat saappaat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
Yritin olla utelematta, mut pakko kysyy... Miksei kukaan laita musta mitään :(
Ku sä oot outsider. :D no ei, Sul on semmonen vakoojatakki jossa on kaulukset pystyssä. sitte sulla on musta polkkatukka, joka on semmonen kypärämäinen ja sinisen kiiltävä. Sä lymyilet silleen vähän sivussa ja välillä raapustat huomioita pikkuvihkoseen. sulla on punaset rakennekynnet. Varpaissa myös, mutta ne ei näy, koska sulla on semmoset piikkikorkoset mustat saappaat.
Peesi. Ja tykkäät siideristä, tai välillä vaan uskottelet muille niin.
 
metsänpeitto
Rukoilijasirkasta tulee mieleen mun kälyni :xmas: Kuvaus varmaan sanoo teille ihan hireän paljon :whistle:


Voi kyllä siis johtua aika paljon tuosta uskonnollisesta vakaumuksesta, eikä sen syvällisemmin :ashamed:


Lunaticista tulee jotenkin jostain syystä aina mieleen sellainen kuva, että se on viinipunainen poolo ja musta takki päällä, hiukset pörhöllään, maanisena tietokoneen vieressä :D

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Rukoilijasirkasta tulee mieleen mun kälyni :xmas: Kuvaus varmaan sanoo teille ihan hireän paljon :whistle:


Voi kyllä siis johtua aika paljon tuosta uskonnollisesta vakaumuksesta, eikä sen syvällisemmin :ashamed:


Lunaticista tulee jotenkin jostain syystä aina mieleen sellainen kuva, että se on viinipunainen poolo ja musta takki päällä, hiukset pörhöllään, maanisena tietokoneen vieressä :D
Hää, millanen sun kälys on?

:D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hää, millanen sun kälys on?

:D
Nuori, nätti, rempseä, helluntailainen :whistle: Ja siis sh, joka liittyy mielikuvaan koska minulla tulee sinusta jostain syystä sellainen mielikuva, että olisit yläasteen terveydenhoitaja :xmas: joka tosin taitaa johtua jostain kommenteistasi liittyen sillinhajuun alakerrassa :LOL: Tyyli oli sellainen, että tuli vaikutelma keski-ikäisestä terveydenhoitajasta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Onko kellään mielikuvaa musta, löytyykö sellasta joka ei ole nähny mua? :whistle:
*aina tunkemassa galleria- ja proffapinoihin* :xmas:
äkkiseltää miul tulee mielee joteki sellane vaalee hiuksine hento ehkäpä jopa keijumaisen hento naisimmeine ja vähä sellane tarusormusten herran tyyline naine...ymmärsköhä kukaa mitä mie täs ajoin takaa... :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minusta varmaan puolella palstalaisista on sellainen kuva, että kädessä on hiilihanko ja tukan seasta kasvaa sarvet :LOL:
Mulla ei ole sun jutuista mitään mielikuvaa, mutta nikki tuo mieleen nuoren romaninaisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sä oot joku semmonen vihreetukkanen keijukainen.
Vihreetä lettiä ei ole koskaan vielä ollu, pitäsköhän kokeilla =)
Ja Sormusten herra-tyyliä mussa ei ole vaikka kirjoista pidänkin. Yritin tosin keskiaikasta luonnollista stailia muutama vuosi sitten, muttei istunut mulle :whistle:
Ja juu, vaalea olen (kuten profiilista näkee... ) ja sirokin kai, suht pieni ainakin.
 

Yhteistyössä