Millaisia mielikuvia teillä tulee palstalaisista? Siis esim. minkä näköisiksi kuvittelette heidät?

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
älkää nyt tykätkö huonoa, en ole kauaa palstaillut, joten en yhtään tiedä mitä minkin nimimerkin takana on, mutta scarlett-79 tulee mieleen ammattikoulun miesvaltaisen koulutuksen käynyt monilapsisen perheen äiti. Älkää kysykö miksi...
Mulle tulee kans tämmönen mieleen. :D Ei kylläkään tuu mieleen et olis monta lasta.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Mä voisin kans yrittää...

äiskäliini hiukset on ruskeat, vähän laineikkaat. Vähän olkapäiden alapuolelle. Mitä pidät usein ponnarilla. Silmälasit, sellaset kulmikkaat. Ja ei kovin pitkä, jotain 160cm. Aika normaali vartalo, ei lihava mut ei ihan laihakaan. =)
Pituus osu just, ja hiukset on lähes tollaiset :) En omista silmälaseja, ja oon aika laiha (48,5kg)
Nii, ja nytki on muuten hiukset ponnarilla :)
 
juu-u
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Runoilijasirkka: tumma, hyvin tympääntynyt, skeptinen
väinötär: 30-40 vuotias keskiruskeat hiukset, lyhyet, oikein sydämellinen ja lämminhenkinen tyyppi. Tykkää lämpimänvärisistä vaatteista
mullakin vähän sama kuva hänestä :)
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Entäs mä? :D
Semmonen vauhdikas kotiäiti :) Hyvännäköinen, nuori, jaksaa touhuta lasten kanssa vaikka mitä, harrastaa monenmoista, oikea tehopakkaus.... :)
:whistle: Jestas. Olipas mairitteleva kuvaus. Elähtänyt kolmikymppinen täällä, touhuan kyllä lasten kanssa paljon ja toki jotain harrastankin. Osittain meni ihan oikein! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
älkää nyt tykätkö huonoa, en ole kauaa palstaillut, joten en yhtään tiedä mitä minkin nimimerkin takana on, mutta scarlett-79 tulee mieleen ammattikoulun miesvaltaisen koulutuksen käynyt monilapsisen perheen äiti. Älkää kysykö miksi...
Mulle tulee kans tämmönen mieleen. :D Ei kylläkään tuu mieleen et olis monta lasta.
Siis miksi ihmeessä miesvaltainen ala? :eek: :eek: Opiskelen suurtalouskokiksi että.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Entäs mä? :D
Semmonen vauhdikas kotiäiti :) Hyvännäköinen, nuori, jaksaa touhuta lasten kanssa vaikka mitä, harrastaa monenmoista, oikea tehopakkaus.... :)
:whistle: Jestas. Olipas mairitteleva kuvaus. Elähtänyt kolmikymppinen täällä, touhuan kyllä lasten kanssa paljon ja toki jotain harrastankin. Osittain meni ihan oikein! :)
Pah, kuule. Elähtänyttä ei oo nähnykkään.
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
annabell: Tumma, pitkä, hoikka, kaunis n. 25 vuotias. Hyvä vartalo ja pukeutuu naisellisesti. Farkut, ja korkkarit on top.
SalamaMcgueen: sellainen just kun se auto..innokas, keksii kaikkea uutta, pirteä, liikunnallinen touhuaja..jotain 35 v. Asuu omakotitalossa, jossa on iso keittiö.
Kolme ekaa kolahti, liikunta on musta kaukana ja ikäkin on vielä 29 v. Rivari ja pikkukeittiö. ;)
 
Mulle tulee jostain syystä Töllin Ruusasta mieleen semmonen metsän keskellä pienessä tönössä asustava hyvin pienikokoinen naishenkilö jolla on aina tukka sekaisin ja joka pirtin oven raosta vaan murahtelee ohikulkijoille (jos sellaisia sattuu näkymään)..

Karjalan Heilistä tulee mieleen semmonen vähäsen pyöreä, vaaletukkainen, ei enään niin nuori naishenkilö joka kulkee kylänraitilla fillarilla sifonkihuivi hulmuten ja täydessä meikissä :D

Ja nää mielikuvat siis ainoastaan pelkän nikin perusteella, ei minkään muun :)
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJones:
Onko kenelläkään muodostunut minusta minkäänlaista mielikuvaa, vaikka todella vähän aikaa olen täällä pörrännyt..?? :attn:
Nimimerkkisi perusteella rintava, ei-niin-laiha nainen... Ehkä punertava tukka... Joku kolmikymppinen, ehkä päällekin...
 

Yhteistyössä