Millaisia mielikuvia teillä tulee palstalaisista? Siis esim. minkä näköisiksi kuvittelette heidät?

• Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mulla tulee oikeastaan vain Smeagolista hyvin vahva kuva itsestään LOR hahmosta. Muutamista muista tulee kuva mieleen vaan heidän laittamistaan profiili tms kuvista.
Sinusta tulee mieleen kukalliset sohvat ja kynttiläillalliset.. :whistle:

No ei vaiskaan, luultavasti olet Hyacinthin vastakohta. =)
En sano mitään! Mua vaan hymyilyttää, vastakohta... joopa joo, kuulisitpa kun kääkätän tolle mun omalle Richardille täällä :LOL: Mutta suku passaa ihan 100 ja 0 HB:n :kieh:

outcider
älkää nyt tykätkö huonoa, en ole kauaa palstaillut, joten en yhtään tiedä mitä minkin nimimerkin takana on, mutta scarlett-79 tulee mieleen ammattikoulun miesvaltaisen koulutuksen käynyt monilapsisen perheen äiti. Älkää kysykö miksi...
Keittiönoidasta tulee mieleen ystävällinen ihminen joka puukottaa selkään sellaisia joista ei pidä. Ilmaisee omat mielipiteensä kärkevästi.

Mä voisin kans yrittää...

äiskäliini hiukset on ruskeat, vähän laineikkaat. Vähän olkapäiden alapuolelle. Mitä pidät usein ponnarilla. Silmälasit, sellaset kulmikkaat. Ja ei kovin pitkä, jotain 160cm. Aika normaali vartalo, ei lihava mut ei ihan laihakaan. =)

annabell: Tumma, pitkä, hoikka, kaunis n. 25 vuotias. Hyvä vartalo ja pukeutuu naisellisesti. Farkut, ja korkkarit on top.
SalamaMcgueen: sellainen just kun se auto..innokas, keksii kaikkea uutta, pirteä, liikunnallinen touhuaja..jotain 35 v. Asuu omakotitalossa, jossa on iso keittiö.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Entäs mä? :xmas: B)
Tummat pitkät paksut hiukset, normaali, vähän roteva vartalo, n. 175 cm. Pukeutuu verkkareihin, mutta haluaisi pukeutua samettimekkoon :D Vahva nainen.
Hiusten väri meni pieleen, hiukset ei mitkään ohuet mutta ei älyttömän paksutkaan. Pituuss yläkanttiin 7cm. Omistan kahdet hajalliset verkkarit joista en tiedä missä ne on :whistle: Ylipainoa on reilusti :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä