Millaisia mielikuvia teillä tulee palstalaisista? Siis esim. minkä näköisiksi kuvittelette heidät?

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
outcider
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Ehkä parempi jossei kellään ole musta minkäänlaista käsitystä :whistle:
Mulla on susta sellainen mielikuva, että oot lyhyt ja pyylevä, vaaleat lyhyet "miesmäiset" hiukset, silmälasit eikä koskaan meikkiä. Osuiko oikeaan? :D
sama mielikuva mullakin!
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Mulle tulee jostain syystä Töllin Ruusasta mieleen semmonen metsän keskellä pienessä tönössä asustava hyvin pienikokoinen naishenkilö jolla on aina tukka sekaisin ja joka pirtin oven raosta vaan murahtelee ohikulkijoille (jos sellaisia sattuu näkymään)..

:)
Aivan! Ihan kuin vaikkapa Muumien Noita :) Ei pahalla!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mitäs minä? :wave:
No ensin tulee mieleen joku eteerinen keijukainen, mutta sitten luinkin nimesi uudestaan, eikä se olekaan aamukaste, vaan aamukatse. Siitä tulee mielleyhtymä niihin täteihin, jotka avaa unenpöppörössä oven postinjakajalle, joka tuo maksikirjettä.

Ehkä jotain näiden kahden välimaastosta? :D
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
laittakaas nyt miustkii jottai... :D
Hukassa oleva savolainen?
:eek: :eek: :eek: ehä mie mikkää savolaine oo... :LOL:
eiks miust muuta tuu muka mielee...
no sellanen repseä, hauskannäkönen kotiäiti joka ei kulje nuttura turhankireellä..humoristinen nainen
 
Vepasto
Aurinkokunta: Jos en tietäisi minkä näköinen hää on, niin sanoisin, että 165 cm, normaalivartaloinen. Tykkää leipoa ja laittaa ruokaa. Tykkää myös syödä niitä tekeleitään, muttei liho, koska lapset pitävät liikkeessä. Huolehtii joskus vähän liikaa asioista.
Mustakin saa sanoa... :whistle:
 
Aivan
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJones:
Onko kenelläkään muodostunut minusta minkäänlaista mielikuvaa, vaikka todella vähän aikaa olen täällä pörrännyt..?? :attn:
Nimimerkkisi perusteella rintava, ei-niin-laiha nainen... Ehkä punertava tukka... Joku kolmikymppinen, ehkä päällekin...
Juu, vähän sama kuva mullakin :)
 

Yhteistyössä