no himokas rouva, tietty Ei kai sitä muutakaan susta voi ajatellaAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Himo:entäs mä? :saint: :saint:
Mua kiinnostaa tietää mistä sun nimimerkki sitten tulee..??[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa:
Lihava ja muodokas, kihara vaalea lyhyt tukka. Vaaleanpunainen esiliina. 45 vuotta. Yöpöydän laatikko pullollaan salaisuuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Himo:entäs mä? :saint: :saint:
Auts :'(Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:ChiChistä tulee aina mieleen Hannibal Lecter joogaamassa tai tanssimassa. En tiiä miksi.
Sellanen avoautossa tukka putkella viilettä mammaAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:entäs mää
Sulla on selvästi sellainen Honda-logotakki. Kevari pihassa. Sä olet vaalea vauhtimimmiAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:entäs mää
Sun ukollas, on joku tosi "makee" tuunattu Honda :x :xAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:entäs mää
ukkoa ei muuten autot kiinnosta pätkääkään :'( joskus on tuunattu ollu mut ei enäänAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sun ukollas, on joku tosi "makee" tuunattu Honda :x :xAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:entäs mää
Ne tuunatut autot on hirveitä....Niin paljon ei rahaa olis, että sellaisen kyydissä julkisella tiellä näyttäytyisin. En sen puoliin ajaisi metsätielläkkän, moisella karmeudella.Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[
ukkoa ei muuten autot kiinnosta pätkääkään :'( joskus on tuunattu ollu mut ei enään
joukkoon mahtuu monia.toiset osaa toiset ei..ja nää perusamis tuuninki corollat ja ooppelit vois poistaa liikenteestä :xAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ne tuunatut autot on hirveitä....Niin paljon ei rahaa olis, että sellaisen kyydissä julkisella tiellä näyttäytyisin. En sen puoliin ajaisi metsätielläkkän, moisella karmeudella.Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[
ukkoa ei muuten autot kiinnosta pätkääkään :'( joskus on tuunattu ollu mut ei enään
Meillä on tyylillä tuunattu, suht uusi opeliAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:joukkoon mahtuu monia.toiset osaa toiset ei..ja nää perusamis tuuninki corollat ja ooppelit vois poistaa liikenteestä :xAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ne tuunatut autot on hirveitä....Niin paljon ei rahaa olis, että sellaisen kyydissä julkisella tiellä näyttäytyisin. En sen puoliin ajaisi metsätielläkkän, moisella karmeudella.Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[
Mustalainen? Venäläinen?Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Entäs minä? :wave:
Miten tyylillä VOI tuunataAlkuperäinen kirjoittaja Nadia:Meillä on tyylillä tuunattu, suht uusi opeliAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:joukkoon mahtuu monia.toiset osaa toiset ei..ja nää perusamis tuuninki corollat ja ooppelit vois poistaa liikenteestä :xAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ne tuunatut autot on hirveitä....Niin paljon ei rahaa olis, että sellaisen kyydissä julkisella tiellä näyttäytyisin. En sen puoliin ajaisi metsätielläkkän, moisella karmeudella.Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[
EI MITENKÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:[]
Miten tyylillä VOI tuunata
En mä tiedä, se oli tommonen kun ostettiin noita äänenpaine hommia varten Mutta nyt yritetään kovasti siitä eroon :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Miten tyylillä VOI tuunataAlkuperäinen kirjoittaja Nadia:Meillä on tyylillä tuunattu, suht uusi opeliAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:joukkoon mahtuu monia.toiset osaa toiset ei..ja nää perusamis tuuninki corollat ja ooppelit vois poistaa liikenteestä :xAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ne tuunatut autot on hirveitä....Niin paljon ei rahaa olis, että sellaisen kyydissä julkisella tiellä näyttäytyisin. En sen puoliin ajaisi metsätielläkkän, moisella karmeudella.Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:[