Millaisia ihmisiä nettikiusaajat ovat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä oisin yks kiusaaja, mutta ku ei oo ketään kiusattavaa nyt.
Jaa niin minkälaisia ihmisiä? Ite ainaki oon komean huiskea nuorukainen, siniset silmät ja kihara tukka. Näistä tuntomerkeistä minut tuntee.

Olen selvittänyt yhden ihmisen tiedot ihan yhdistelemällä asioita, ja koska ko tyypit eivät kovin ovelia tunnu olevan, vaikka näin luulevat. Meinasin ensin paljastaa, että tiedän hänestä paaaaljon enemmän kuin luulekaan, mutta jäinkin vuosiksi odottelemaan uusia tempauksia, hauska seurata... vaikuttaa yksinäiseltä, katkeralta ihmiseltä, muuten ei mitään ihmeellistä mainittavaa. Säälinkin välillä, koska sieltä pahuudesta kumpuaa kuitenkin se katkeroitunut ja hukassa oleva sairas ihminen, joka tarvitsee apua ongelmiinsa. Olen kerännyt sellaisiakin tekstejä, joista voisi syytteen saada, ja harkitsenkin välillä, haluaisinko sittenkin pistää vastuuseen vuosien kiusaamisesta.

Olen selvittänyt yhden ihmisen tiedot ihan yhdistelemällä asioita, ja koska ko tyypit eivät kovin ovelia tunnu olevan, vaikka näin luulevat. Meinasin ensin paljastaa, että tiedän hänestä paaaaljon enemmän kuin luulekaan, mutta jäinkin vuosiksi odottelemaan uusia tempauksia, hauska seurata... vaikuttaa yksinäiseltä, katkeralta ihmiseltä, muuten ei mitään ihmeellistä mainittavaa. Säälinkin välillä, koska sieltä pahuudesta kumpuaa kuitenkin se katkeroitunut ja hukassa oleva sairas ihminen, joka tarvitsee apua ongelmiinsa. Olen kerännyt sellaisiakin tekstejä, joista voisi syytteen saada, ja harkitsenkin välillä, haluaisinko sittenkin pistää vastuuseen vuosien kiusaamisesta.
:ROFLMAO: Höpöhöpö, Kukaan ei saa syytettä oletusten perusteella. (y)

Pyydän ymmärrystä ja armoa, pliis!

Jokainen kirjoittaja täälläkin on nettikiusaaja, koska aina löytyy joku joka tulkitsee tai haluaa ymmärtää viestin väärin. Mielensäpahoittajia on runsaasti liikenteessä, ja kirjoituksiin sekä luetun ymmärtämiseen vaikuttaa oma mieliala. Onko jo valmiiksi väsynyt, ärsyyntynyt, provokatorinen, vittuuntunut jne.

Onhan tästä foorumista tehty jo rikosilmo liittyen kiusaamiseen, en tiedä onko nimiä pystytty kytille antamaan viel
On ihan yksinkertaista nykyään selvittää henkilöllisyys ip:n perusteella, etenkin jos poliisille asian viet. On tullut nimiäkin esiin eri keskustelupalstoilta. Minulta kerran poliisi soitteli tietoja koskien keskusteluun jossa kerroin eräästä rikoksesta mahd lisätietoja. Ihan anonyymisti olin ollu ja muutamassa päivässä olivat selvittäneet henkilöllisyyden. Ihan sama jos syytetään kunnianloukkauksesta, kyllä ne nettikiusaajan henkilöllisyydet nopeasti selvittävät ja samalla kahlaavat mitkä kaikki muut samasta osoitteesta on kirjoitettu. Jopa sen muka ovelan tor:n kautta on ihmiset kyllä löytyneet :D

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä