Alkuperäinen kirjoittaja Amen:Trolli, toteutan toiveesi ja rukoilen puolestasi koska sitä niin kovasti aikasemmin pyysit
:hug: mäkin taidan pyytää hammaskeijulta ohjeistusta miten saada järkeä päähän teille vääräuskoisille. :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Amen:Trolli, toteutan toiveesi ja rukoilen puolestasi koska sitä niin kovasti aikasemmin pyysit
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja mistä vastaanottaja tietää että kuka on oikeesti lähettäjä![]()
Kyllä ihminen tietää kummalla puolella seisoo. Ainakaan Jumalan puolella ei voi seistä, kuin tietoisesti valitsemalla sen joka päivä.
Uskovainen liukuu siis pahan puolelle heti jos ei väkisin ja tietoisesti pyri olemaan hyvä? Kuulostaa työläältä.
Ei-uskovaisena on aina tasaisen kelvollinen, eikä ole ylimääräistä sisäistä taistelua sotkemassa arkea.
Jokainen liukuu, ellei tietoisesti seuraa Jeesusta. Sori. Ei ole henkilökohtaista.
ahaa, mä olen siis automaattisesti paha kun en usko![]()
Jumala kutsuu ihmistä ja sen kyllä tuntee ja ihminen voi itse päättää ottaako kutsun vastaan vai jättääkö sen väliin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:kuvitellaan. minä, jumala, heitän sinulle 200 marmorikuulaa lattialle. vain yksi kuula on oikea valinta, muut vääriä. minkä valitset? sama uskonnoissa...
en valitse mitään. mun käsityksen mukaan usko valitsee ihmisen eikä toisinpäin.
ei ole arpa osunu kohdalle. eikä haittaa yhtään.. :xmas:
mites tämä. päättääkö se uskova että tämän valitsen ja se on siinä. ilmeisesti päättää, jos ei päättäisi niin yhtähyvin täällä voitais uskoa vaikka pääsiäis-saaren kivipatsaisiin..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:kuvitellaan. minä, jumala, heitän sinulle 200 marmorikuulaa lattialle. vain yksi kuula on oikea valinta, muut vääriä. minkä valitset? sama uskonnoissa...
mites tämä. päättääkö se uskova että tämän valitsen ja se on siinä. ilmeisesti päättää, jos ei päättäisi niin yhtähyvin täällä voitais uskoa vaikka pääsiäis-saaren kivipatsaisiin..
Mä uskon niin, että Jumala on jo ajat sitten valinnut ihmisen. Jumala ei oo mikään toivomusautomaatti, joka ois valittavana jossain rivissä. Mutta koska Jumala on jo valinnut joka ikisen ihmisen, ihmisellä on mahdollisuus tulla Jumalan luo. Jos Jumalaa ei kiinnostaisi ihminen, ei ihmisellä olisi mitään mahdollisuutta saada minkäänlaista yhteyttä.
Jumala haluaa ihmisen, raamattu sanoo, että mustasukkaisuuteen asti. S-henkilö haluaa myös, mutta ei rakastaakseen ja ollakseen rakastettu, vaan tuhotakseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Jumala kutsuu ihmistä ja sen kyllä tuntee ja ihminen voi itse päättää ottaako kutsun vastaan vai jättääkö sen väliin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:kuvitellaan. minä, jumala, heitän sinulle 200 marmorikuulaa lattialle. vain yksi kuula on oikea valinta, muut vääriä. minkä valitset? sama uskonnoissa...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mutta mitäs jos sinut oliskin valinnu muslimin jumala ?
vai olisko niin että olet lapsesta asti kuullut tästä nykyisestä johon nyt uskot ??
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä ihminen tietää kummalla puolella seisoo. Ainakaan Jumalan puolella ei voi seistä, kuin tietoisesti valitsemalla sen joka päivä.
Uskovainen liukuu siis pahan puolelle heti jos ei väkisin ja tietoisesti pyri olemaan hyvä? Kuulostaa työläältä.
Ei-uskovaisena on aina tasaisen kelvollinen, eikä ole ylimääräistä sisäistä taistelua sotkemassa arkea.
Jokainen liukuu, ellei tietoisesti seuraa Jeesusta. Sori. Ei ole henkilökohtaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mutta mitäs jos sinut oliskin valinnu muslimin jumala ?
vai olisko niin että olet lapsesta asti kuullut tästä nykyisestä johon nyt uskot ??
En usko Muslimien jumalaan. Minun vinkkelistäni se on epäjumala. Islam on nuorempi uskonto kuin Kristinusko. Enkä se on keksitty vastustamaan Kristinuskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa miten trolli vihaa uskovaisia, on tosi katkera ihminen! kateellinen uskoville?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no lähteestä riippumatta mun mielestä kaikki on huijaamista ..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:liian hidasta kysellä tässä, pitäää ettiä uskova ja tentata naamatusten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mutta mitäs jos sinut oliskin valinnu muslimin jumala ?
En usko Muslimien jumalaan. Minun vinkkelistäni se on epäjumala. Islam on nuorempi uskonto kuin Kristinusko. Enkä se on keksitty vastustamaan Kristinuskoa.
muslimin jumala nyt oli vaan esimerkki..
tuo vahvennettu minua nyt kiinnosti enemmän..
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:liian hidasta kysellä tässä, pitäää ettiä uskova ja tentata naamatusten![]()
Tarjolla ois ollut...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa miten trolli vihaa uskovaisia, on tosi katkera ihminen! kateellinen uskoville?
joo hirveän kade. :'( tokihan haluan hihhuloida ja uhrata elämäni satuolennon palvontaan, kukapa ei haluaisi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no lähteestä riippumatta mun mielestä kaikki on huijaamista ..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mutta mitäs jos sinut oliskin valinnu muslimin jumala ?
muslimin jumala nyt oli vaan esimerkki..
tuo vahvennettu minua nyt kiinnosti enemmän..
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa miten trolli vihaa uskovaisia, on tosi katkera ihminen! kateellinen uskoville?
joo hirveän kade. :'( tokihan haluan hihhuloida ja uhrata elämäni satuolennon palvontaan, kukapa ei haluaisi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo olen mä lapsesta asti kuullut. Mutta eivät kaikki uskoon tulleet suinkaan ole. Olisin voinut lähteäkin, moneen kertaan. Ehkä mä olenkin välillä ollut vähän selin Jumalaan... Mutta Kristinuskossa mun mielestä on totuus. Tai Kristuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:liian hidasta kysellä tässä, pitäää ettiä uskova ja tentata naamatusten![]()
Tarjolla ois ollut...![]()
syyllinen on eräs kaupunki joka oli niin täynnä ettei sinne edes päässy :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Tolla perusteellako valitset uskontosi, että mikä on vanhin?
Googletapa, vanhin uskonto on shamanismi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nokkimus:äh, mä ihan vakavissani esitin kysymyksen jo kahdesti, sirkalle tai gracelle tai kelleen vaan uskovalle, mutta ei sitten.. :snotty: