Tilaa netistä/ hae kirjastosta kirja carr aller: stumppaa tähän!
Tuolla onnistuu jos jollain, ei siis ole mikään pelottelu kirja. Tästä kirjasta saat sen vahvistuksen mitä oikeasti tarvitsetkin. Miljoonat?? ihmiset ovat lopettaneet tämän kirjan avulla. Et menetä kuin n.15e ja kuinka monen vuoden tupakat säästät, kannattaa kokeilla! Toimii oikeesti.
Suosittelen samaa kirjaa! Tosin oon vasta 2viikkoa ollu polttamatta, luin ton kirjan ja ei oo kyllä tehny nyt yhtään tuskaa! Ennenkin oon yrittäny, mut olo on ollu ihan erilainen!
Toi kirjaehdotus ei todellakaan toimi. Itse en ainakaan tupakoinut niin päättömistä syistä, eikä sen väittämät osuneet minuun. Oli yhtä tyhjän kanssa, ja hukkaan meni rahat, mutta voihan se sinulle toimia...
Mun on isotäti käyny hypnoosissa eikä oo sen jälkeen polttanu. Äiti kävi hypnoosissa, mutta sille ei auttanut, hypnotisoija oli kertonut, ettei hypnoosi välttämättä tehoa ihmisille, joilla on punapigmenttiä. Tiedä sitten mikä on totta ja mikä ei.
^^päättömistä syistä? ois hauska tietää minkä takia sitten tupakoit, koska tossa kirjassa käytiin kyllä kaikki mahdolliset syyt läpi? mä ainakin tunnistin itseni niistä kun tarkemmin mietin.
mitä erikoista tuossa kirjassa voi olla kun monet suhtautuu siihen kuin johonkin uskontoon? Hypnotisoiko se vai mitä sellaista se väittää ettei kukaan muu ole sitä ennen keksinyt? Ja minä en tarvi neuvoja koska olen lopettanut jo vuosi sitten, ihan ilman apuja.
Mies kävi hypnoosissa ja maksoi kahdesta käyntikerasta yht. 160e. Oli polttamatta 2 viikkoa ja polttaa taas askin päivässä. Itse lopetin pikkuhiljaa vähentämällä. Joskus poltan 1-2. Kun sen päättää niin onnistuu. Tekee tiukkaa ja tekee mieli, mutta on oltava sen verran itsekuria ettei antaudu omille himoilleen
Ajan kanssa helpottaa, muutamassa kuukaudessa.