paikka leiriytyä. lapsille järjestetty ohjelmaa joka päivä ja muutenkin erittäin rauhallinen paikka lomailla.meidän poppoo on täällä ollut pari viikkoa ja ainakin viikko vielä ollaan.
Ihan kiva. Oltiin tosin sellasessa isossa mökissä ja se on siellä omassa rauhassa ja omilla mukavuuksilla. Mut siit on tosiaan helppo mennä huvipuistoon polkua pitkin ja on hyvä uimarantakin.