Millainen on mielestäsi kaunis nainen?

  • Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
pyydän anteeksi jos olen loukannut sinua jotenkin
Et ole loukannut minua, mutta asenteesi naisia kohtaan on vinksallaan. Jossain toisessa viestissa kerroit olevasi x-sukupolvea ja sinulla on sisaria.
Miksi äitisi ja sisaresi eivät ole saaneet sinua ajattelemaan naisista kauniisti ja siivoamaan tympeää kirjoitustyyliäsi. Ilmiö on yleinen. Mm. huippukokki Tomi Björck käyttää tv-mainoksessa puhekieltä, josta lapset oppivät löysää länkytystä. Ei siis ihme, tteivät ulkomaalaiset ota selvää mikä on oikeaa suomen kieltä.
Kirjoita viestisi kaksi kertaa. joista jälkimmäinen puhtaalla kirjakielellä.
palstan historian mukaan olet viihtynyt tällä palstalla hyvin kauan.
 
Et ole loukannut minua, mutta asenteesi naisia kohtaan on vinksallaan. Jossain toisessa viestissa kerroit olevasi x-sukupolvea ja sinulla on sisaria.
Miksi äitisi ja sisaresi eivät ole saaneet sinua ajattelemaan naisista kauniisti ja siivoamaan tympeää kirjoitustyyliäsi. Ilmiö on yleinen. Mm. huippukokki Tomi Björck käyttää tv-mainoksessa puhekieltä, josta lapset oppivät löysää länkytystä. Ei siis ihme, tteivät ulkomaalaiset ota selvää mikä on oikeaa suomen kieltä.
Kirjoita viestisi kaksi kertaa. joista jälkimmäinen puhtaalla kirjakielellä.
palstan historian mukaan olet viihtynyt tällä palstalla hyvin kauan.
määhän ajattelen naisista kauniisti mutta tälle tyyliille mää en maha mittään

en ees halua ja kirjakieltä en varppina kirjota
 
vierailija
Pitkä, hoikka, sopusuhtainen, kasvojen molemmat puolet symmetriset, kauniit kasvot, iho virheetön, vahvat hiukset, hyvä ryhti ja kyky liikuttaa itseään, virheettömät hyvin hoidetut hampaat = kaunis nainen tai mies.
 
vierailija
Voi kunpa Anu Saagimkin osallistuisi tähän keskusteluun. Mutta postataan mielestämme kauniita naisia. Tuli vain mieleeni YouTubessa, kun tilaamalleni kanavalle oli lisätty uusi biisi. Anki oli minusta kaunis. Lahjakas ja kaunis ilman kummempaa pakkelikerrosta, luonnollisen näköinen.

Biisi on monelle tuttu Cherbourgin sateenvarjoista:

http://www.youtube.com/watch?v=slQcV9ZlBSM
Kävin noin 20 sitten Ankin komsertissa, jossa hän säesti itseään kitaralla.
Tämä linkki toimii:

Youtube anki. herbour
 

Yhteistyössä