Millainen on mielestäsi kaunis nainen?

  • Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhi on kaunis!:
http://www.scandinavianmusicgroup.com/MINNE3.html
Terhi Kokkonen on kaunis, ihana kroppa, kasvot, hiukset ja lisäksi mielettömän lahjakas ja fiksunoloinen.
Muuten hyvä mutta liian laiha. :whistle:
Ei lainkaan liian laiha, just hyvä, terveen näköinen.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi sitä meikkiä pitää niin kauheasti vastustaa?
Mä en pysty olemaan käyttämättä käsiäni niin kauaa, että lakka ehtisi kynsissä kuivua. Unohdan maskarat ja luomivärit ja hieraisen silmiä => näytän pandalta. Huulipunaa käytän niin usein, että varmaan yksi puikko riittäisi eliniäksi. Meikkivoidetta ja puuteria en omista.

En väitä olevani hyvännäköinen, mutta tuskin se meikki kummoisesti auttaisi. Tykkään vapaudesta yli kaiken, meikki rajoittaa (sottaantuu, vaatii puhdistuksen iltaisin jne.)! Hygieniasta ja hiuksistani huolehdin, mutta siinä se.
 
mun mielestä kauneus lähtee hyvästä itsetunnosta :hug: jos et itse ole tyytyväinen iteesi etkä hyväksy itseäsi , miten muutkaan ihmiset voisivat. Kauneus on= on terveelliset elämäntavat, jos vaikka onkin pikkasen ylipainoa niin mitä sitten? ei pari kiloa tee kenestäkään rumaa, eikä laihuus, jos olet muuten terve ja tasapainoinen =) ja aivot ja huumorintaju ja positiivinen elämänasenne, puhtaus ja kauniit vaatteet on tietenki tärkeä asia, mun mielestä naisen kuuluu huolehtia itsestään ollakseen kaunis..pelkät hienot vaatteet ja ja korut ei tee kenestäkään kaunista jos päässä ei liiku ku silmät.
mun mielestä aina voi olla kauniisti pukeutunut, olen itsekin vasta 22v. mutta en esim talvella/syksyllä laita farkkuja leikkipuistoon koska saisin pissatulehduksen ja jäätyisn pystyyn, sen sijaan laitan jotkut kivat urheilulliset housut, mun mielestä puman ulkoilupuvut on tosi vetävän näkösiä, eli todellakaan tuulipuku ei tarkota sitä violettia 90-luvun kahisevaa mallia, ja talvella mulla on toppahousut koska vihaan olla kylmissäni ja niitä kun on kivoja esim. hm llä ja halpoja jos ei halua panostaa satoja euroja..itse kyllä huolehdin kynnet ja varpaankynnet aina, ihonhoidon pästä varpaisiin , karvojen ajelun, käyn parturissa, syön terveellisesti, liikun jne jne. mutta esim johanna tukiaisesta näkee millanen on ruma nainen, tuskin ikinä käynyt lenkillä, vetää röökiä posket lommossa ja on niin epäluonnollinen ku voi nainen olla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi sitä meikkiä pitää niin kauheasti vastustaa?
Mä en pysty olemaan käyttämättä käsiäni niin kauaa, että lakka ehtisi kynsissä kuivua. Unohdan maskarat ja luomivärit ja hieraisen silmiä => näytän pandalta. Huulipunaa käytän niin usein, että varmaan yksi puikko riittäisi eliniäksi. Meikkivoidetta ja puuteria en omista.

En väitä olevani hyvännäköinen, mutta tuskin se meikki kummoisesti auttaisi. Tykkään vapaudesta yli kaiken, meikki rajoittaa (sottaantuu, vaatii puhdistuksen iltaisin jne.)! Hygieniasta ja hiuksistani huolehdin, mutta siinä se.
Ihoa pitäisi puhdistaa iltaisin vaikkei meikkaisikaan.
 
höhh
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
Minusta taas on käsittämätöntä, että äiti ei saisi laittautua kauniiksi. Että se on typerintä, mitä voi olla?!

En itsekään aina laita itseäni viimeisen päälle ulos lähtiessäni, mutta en silti ole ollenkaan sitä mieltä, että verkkareissa kulkeva kampaamaton äiti olisi jotenkin kauniimpi tai parempi kuin huoliteltukaan. Minusta laitettu äiti on vähintään yhtä kaunis kuin laittamatonkin.
ai, jos minä siis lähden rennoissa vaatteissa leikkipuistoon, niin enhän voi titenkään kammata tukkaani tai pistää ripsaria?
tarkoittaako ulkoilupuvussa ulos lähteminen sitä että pitää tukka olla sotkuisena ja naama meikittä?
minä kyllä laitan tukan ihan joka aamu ja sipaisen sitä meikkiäkin hiukan lärviin, huolimatta siitä laitanko korkkarit jalkaan vai ihan lenkkarit(tennarit) ja ulkoilupuvun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
http://www.hollywoodstars-honey.com/wp-content/uploads/2008/05/jennifer-lopez-without-makeup.jpg

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/beauties07/naked/eva_longoria.jpg

Eva Longoria.

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/beauties07/naked/rachel_bilson.jpg

Rachel Bilson on kaunis ilman meikkiä.

http://www.people.com/people/package/gallery/0,,20034523_20036559_1,00.html

Stars without makeup.

Kaunis nainen on sellanen, joka on sinut itsensä kanssa. Osaa kantaa kroppansa, oli se millanen tahansa. Osaa olla terveesti ylpeä itsestään ja omaa myös sitä sisäistä kauneutta.

voi hitsi!! kyl toi eva on kaunis-upea ilman meikkiäkin. kyl kelpaisi herätä noin kauniina :flower:
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja ha:
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
.
Niinpä te rupsahtaneet saatte haukkua meitä, mutta me ei teitä. Joo no ymmärtäähän sen :hug:
Niinpä ;) Mun mielestä se et oon äiti ei tarkoita,et kuljen verkkareissa ja rumana ,puen just niin kuin haluun ja minne haluun :p
 
jo vanhempi mies
Kyllä jokaisessa on jotain kaunista ja kaikki me vanhenemme,ei sen naisen tarvitse aina korkokenkiä ja minihametta käyttää ollakseen kaunis,mielestäni täysin luonnollisen näköinen nainen ilman meikkiä on kaunis.
 
vierailija
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
Anu S ja Saimi N ovat tavallisen peruspirkon näköisiä että en paljoa perustaisi heidän sanomisilleen.

Katukuvassa näkyy useita kauniimpia kuin noi kaksi.

Rumat koreilee vaatteilla. Vanha suomalainen sanonta
.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä