mun mielestä kauneus lähtee hyvästä itsetunnosta :hug: jos et itse ole tyytyväinen iteesi etkä hyväksy itseäsi , miten muutkaan ihmiset voisivat. Kauneus on= on terveelliset elämäntavat, jos vaikka onkin pikkasen ylipainoa niin mitä sitten? ei pari kiloa tee kenestäkään rumaa, eikä laihuus, jos olet muuten terve ja tasapainoinen =) ja aivot ja huumorintaju ja positiivinen elämänasenne, puhtaus ja kauniit vaatteet on tietenki tärkeä asia, mun mielestä naisen kuuluu huolehtia itsestään ollakseen kaunis..pelkät hienot vaatteet ja ja korut ei tee kenestäkään kaunista jos päässä ei liiku ku silmät.
mun mielestä aina voi olla kauniisti pukeutunut, olen itsekin vasta 22v. mutta en esim talvella/syksyllä laita farkkuja leikkipuistoon koska saisin pissatulehduksen ja jäätyisn pystyyn, sen sijaan laitan jotkut kivat urheilulliset housut, mun mielestä puman ulkoilupuvut on tosi vetävän näkösiä, eli todellakaan tuulipuku ei tarkota sitä violettia 90-luvun kahisevaa mallia, ja talvella mulla on toppahousut koska vihaan olla kylmissäni ja niitä kun on kivoja esim. hm llä ja halpoja jos ei halua panostaa satoja euroja..itse kyllä huolehdin kynnet ja varpaankynnet aina, ihonhoidon pästä varpaisiin , karvojen ajelun, käyn parturissa, syön terveellisesti, liikun jne jne. mutta esim johanna tukiaisesta näkee millanen on ruma nainen, tuskin ikinä käynyt lenkillä, vetää röökiä posket lommossa ja on niin epäluonnollinen ku voi nainen olla..