Millainen on mielestäsi kaunis nainen?

• Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
ha
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
.
Niinpä te rupsahtaneet saatte haukkua meitä, mutta me ei teitä. Joo no ymmärtäähän sen :hug:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mun mielest se ei ole harvinaista, monikin on kaunis ilman meikkiä. Myös minä mukaan lukien. Enemmänkin harvinaisia ovat he, jotka eivät ole niin mairittelevan näköisiä ilman ehostusta.
Eli ihosi ei ole kalpea, silmän aluset eivät tummuneet valvomisesta, ihosi ei punoita mistään ja ei ole näppylän näppylää?
Huulet ei rohtuneet ,kulmakarvat erottuu ja ripset, eli ne on luonnostaan tummemmat ja siistit?
Hiukset ei tarvi värjäystä eli ne ei ole sekaväriset kuin katukivet??
hyvä juttu.
Ihosi ei kiillä, olet onnekas!
Eihän noi kaikki mitään epätoivottuja ominaisuuksia välttämättä ole, kuten vaikka tuo kalpeus, ihon kiilto tai hiusten väri. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mun mielest se ei ole harvinaista, monikin on kaunis ilman meikkiä. Myös minä mukaan lukien. Enemmänkin harvinaisia ovat he, jotka eivät ole niin mairittelevan näköisiä ilman ehostusta.
Eli ihosi ei ole kalpea, silmän aluset eivät tummuneet valvomisesta, ihosi ei punoita mistään ja ei ole näppylän näppylää?
Huulet ei rohtuneet ,kulmakarvat erottuu ja ripset, eli ne on luonnostaan tummemmat ja siistit?
Hiukset ei tarvi värjäystä eli ne ei ole sekaväriset kuin katukivet??
hyvä juttu.
Ihosi ei kiillä, olet onnekas!
En mä noin ole sanonut. Mun mielestä silti voi kaunis olla ihan ilman meikkiä ja ehostustakin. Toki paremmaksi saa, mut mielestäni oon kaunis muutoinkin. En toki aina mut joskus.

kukin tyylillään
mä en ymmärrä mitä ihmiset kuvittelee sanasta verkkarit tai tuulipuku? mikä mielikuva niistä tulee?
kun hennesissä esimerkiksi urheiluvaateosastolla on ihan näpsäköitä "verkkareita" ja "tuulihousuja"
en minäkään nyt missän harmaissa kolitsihousissa ulos lähtisi.
mulla ainakin mun "tuulihousut" on sellaset hennesistä ostetut mustat reisitaskupöksyt ja tuulitakki samaisesta liikkeéstä ostettu takki.

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis verkkareissa:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Ei edes Jessica Alba, Eva Longoria eikä muut oikeasti todella kauniit naiset.
Kaunis nainen on naisellinen!
Sinun mielestäsi ei näytä, mutta kyllä ihminen saa omasta mielestään näyttää hyvältä, tuulipuvussakin, eikö vaan, kai kuitenkin? =)
no minä näytän, usko tai älä. mun mielestä olisi vana typerää lähteä leikkipuistoon farkuissa tai jossakin siisteissä kaupunkivaatteissa, ja sekin vielä että kun puisotsta tullaan ja lähdetään kaupoille niin voin vetää sitten ne farkut jalkaan ja ne on puhtaat, ei tarvitse pestä turhan pyykkiä. minulla ainakin on tapana istua lasten kanssa hiekkalaatikolla ja muutenkin touhuta, kyllä siinä pakostakin hiukan vaatteet kärsii.
Ja jos lähden koiran kanss alenkille niin vedän sen tuulipuvun päälleni, en voisi kuvitellakkaan että juoksen tuolla lenkkipoluilla farkuissa ja korkkareissa, se vasta typerän näköistä olisikin.
mielestäni vaatetus tilanteen mukaan näyttää ihmisellä kuin ihmisellä hyvältä
Ole vapaasti tota mieltä.
Mulla on kyllä "hiekkalaatikkovaatteet" ihan erikseen, mutta ei ne mitkään verkkarit ole.
Ehkä et ole huomannut, mutta on aika paljonkin vaihtoehtoja myös noiden lenkkareiden ja korkkareiden välimaastossa, kuten myös farkkujen ja tuulipuvun /verkkareiden =)
Mutta eihän hiekkiksellä tarvitse olla kaunis =).

verkkarit
Alkuperäinen kirjoittaja ha:
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
.
Niinpä te rupsahtaneet saatte haukkua meitä, mutta me ei teitä. Joo no ymmärtäähän sen :hug:
joo mutta eikö se nyt oiekasti näytä vähän hassulta että on viimeisenpäälle sliipattu kun lähtee lasten leikkipuistoon?
ymmärrän kyllä sen että laittaa itseään hiukan, mutta jos liikaa niin ei se hyvältä näytä. se on vain minun mielipiteeni.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis verkkareissa:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Sinun mielestäsi ei näytä, mutta kyllä ihminen saa omasta mielestään näyttää hyvältä, tuulipuvussakin, eikö vaan, kai kuitenkin? =)
no minä näytän, usko tai älä. mun mielestä olisi vana typerää lähteä leikkipuistoon farkuissa tai jossakin siisteissä kaupunkivaatteissa, ja sekin vielä että kun puisotsta tullaan ja lähdetään kaupoille niin voin vetää sitten ne farkut jalkaan ja ne on puhtaat, ei tarvitse pestä turhan pyykkiä. minulla ainakin on tapana istua lasten kanssa hiekkalaatikolla ja muutenkin touhuta, kyllä siinä pakostakin hiukan vaatteet kärsii.
Ja jos lähden koiran kanss alenkille niin vedän sen tuulipuvun päälleni, en voisi kuvitellakkaan että juoksen tuolla lenkkipoluilla farkuissa ja korkkareissa, se vasta typerän näköistä olisikin.
mielestäni vaatetus tilanteen mukaan näyttää ihmisellä kuin ihmisellä hyvältä
Ole vapaasti tota mieltä.
Mulla on kyllä "hiekkalaatikkovaatteet" ihan erikseen, mutta ei ne mitkään verkkarit ole.
Ehkä et ole huomannut, mutta on aika paljonkin vaihtoehtoja myös noiden lenkkareiden ja korkkareiden välimaastossa, kuten myös farkkujen ja tuulipuvun /verkkareiden =)
Mutta eihän hiekkiksellä tarvitse olla kaunis =).
Ei missään tarvitse. Mutta saa olla. Ja se on oikeasti hyvä juttu, jos joku tuntee olonsa kauniiksi tuulipuvussa. Tai ylipäätään, että tuntee itsensä kauniiksi tai ainakin hyväksyy itsensä.

ha
Alkuperäinen kirjoittaja verkkarit:
.
joo mutta eikö se nyt oiekasti näytä vähän hassulta että on viimeisenpäälle sliipattu kun lähtee lasten leikkipuistoon?
ymmärrän kyllä sen että laittaa itseään hiukan, mutta jos liikaa niin ei se hyvältä näytä. se on vain minun mielipiteeni.
Jos mulla on meikkiä, farkut/hame ja korkkarit ja meikkiä, en todellakaan ole viimeisen päälle laitettu, vaan normaalisssa olo tilassani, jossa olen päivittäin.

Miun mielestä kaunis on ihminen, joka on sinut itsensä kanssa eli omaa rautaisen itsetunnon ja kantaa kroppansa ylpeänä ja hymyssäsuin. Hymyilevä ihminen on kaunis, eihän kukaan ole viehättävä, jos on naama norsunvitullaan :LOL: . Miun mielestä sellasilla seikoilla kuin vaatetuksella tai meikkaamisella ei ole yhtään mitään tekemistä kauneuden kanssa. Noillahan voi vaan parannella omaa ulkonäköään :D .

mutta onhan se nyt niinkin että joillai on sitä kauneutta luonnostaan niin paljon että on hiekkikselläki ihana ku sadepisara johon auringonsäteet osuvat. :D
Sillon tuulipuvut yms ei tätä muuta...
Siinä mielessä osa pääsee helpolla ja osa ei, riippuen myös siitä viittiikö koko asialla päätään vaivata :D

tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
tote EN peesaa.
esim johonkin pörrötakkiin ja toppahousuihin puettu hiukset pipon sisällä puna poskilla voi olla todella kaunis.

taas korkkarit ja minihame ei viehätä yhtään

Toinen vieras
.
Ihan kun kuka meistä vaan laittais korkkarit ja parhaat päälle puistoon, mutta en mä ainakaan näe siinä mtn järkeä. Mennä sinne kompuroitteen korkojensa kanssa jos tarvii muksun perässä juosta.

ha
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen vieras:
.
Ihan kun kuka meistä vaan laittais korkkarit ja parhaat päälle puistoon, mutta en mä ainakaan näe siinä mtn järkeä. Mennä sinne kompuroitteen korkojensa kanssa jos tarvii muksun perässä juosta.
Mitkä on parhaat päälle, farkutko? Tai joku hame? :eek: Ja korkkareiden kanssa ei tarvitse kompuroida, jos niillä osaa kävellä ja korkkarit eivät tarkoita automaattisesti sitä että niissä on 10cm korko.

Mun mielestä usein kaunis on semmoinen hoikka raikkaan näköinen ihminen, jolla on hyväkuntoiset puhtaat hiukset ,hyvä iho ja valkoiset hampaat :) Ja vain vähän meikkiä, vain korostamassa joitain piirteitä.

Yhteistyössä