Millainen on mielestäsi kaunis nainen?

  • Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
http://www.bastardly.com/archives/2006/08/02/bastardly-breaking-news-eva-longoria-arrives-in-los-angeles/

Kyllä hän minusta kaunis on vaikka verkkareissa onkin :p
On kaunis kun verkkarit ei oo 80-luvulta. :whistle:
ei tässä puhuttukkaan 80 luvun verkkareista.ne on kamalia vaan rennoista kuteista. mutta ne voi olla myös hienoja
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
http://www.bastardly.com/archives/2006/08/02/bastardly-breaking-news-eva-longoria-arrives-in-los-angeles/

Kyllä hän minusta kaunis on vaikka verkkareissa onkin :p
On kaunis kun verkkarit ei oo 80-luvulta. :whistle:
ja sitten joku kaunis päivä joku upea kaunotar- julkkis- pistää kasariverkkarit päälle ja bang! jopas ovat taas viimestä huutoa. mut tavallinen tallukka on moukka.
 
vieraaana
Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:
ja sitten joku kaunis päivä joku upea kaunotar- julkkis- pistää kasariverkkarit päälle ja bang! jopas ovat taas viimestä huutoa. mut tavallinen tallukka on moukka.
Itse en kulje muodin mukana, vaan sen mukaan mikä näyttää hyvältä mun päällä. Esim ne korkevyötäröiset farkut on tosi yököt, enkä verkkareitakaan pistäs ikinä jalkaan vaikka ois kuinka muotia ja jokaisella ois verkkarit jalassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Voi kunpa Anu Saagimkin osallistuisi tähän keskusteluun. Mutta postataan mielestämme kauniita naisia. Tuli vain mieleeni YouTubessa, kun tilaamalleni kanavalle oli lisätty uusi biisi. Anki oli minusta kaunis. Lahjakas ja kaunis ilman kummempaa pakkelikerrosta, luonnollisen näköinen.

Biisi on monelle tuttu Cherbourgin sateenvarjoista:

http://www.youtube.com/watch?v=slQcV9ZlBSM
anki oli kaunis mun mielestä kans. moni jää vaan tuijottamaan jotain epäolennaista kuten ei enää niin trendikästä hiustyyliä tai vaatetusta jotka voi näyttää hassuilta mutta silti oli kaunis nainen.
 
En tiedä onko Saagim käynyt leikkauksissa, mutta joka tapauksessa hänen kapea runkonsa on mielestäni ihailtava. En minäkään näe mitään hehkuttamisen arvoista ylimääräisissä kiloissa. Toivon todella, että näyttäisin yhtä hehkeältä Saagimin ikäisenä kuin hän.

Kauneus on toki katsojan silmissä, mutta kauniit, istuvat vaatteet ja sen näköinen kroppa ja naama että siitä on huolehdittu, on mielestäni kaunista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Ei edes Jessica Alba, Eva Longoria eikä muut oikeasti todella kauniit naiset.
Kaunis nainen on naisellinen!
tote EN peesaa.
esim johonkin pörrötakkiin ja toppahousuihin puettu hiukset pipon sisällä puna poskilla voi olla todella kaunis.

taas korkkarit ja minihame ei viehätä yhtään

Onko sun mielestä korkkarit ja minihame ainoa tapa pukeutua naisellisesti? Aika suppeaa, sanon minä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Ei edes Jessica Alba, Eva Longoria eikä muut oikeasti todella kauniit naiset.
Kaunis nainen on naisellinen!
tote EN peesaa.
esim johonkin pörrötakkiin ja toppahousuihin puettu hiukset pipon sisällä puna poskilla voi olla todella kaunis.

taas korkkarit ja minihame ei viehätä yhtään

Onko sun mielestä korkkarit ja minihame ainoa tapa pukeutua naisellisesti? Aika suppeaa, sanon minä!
:D ei.
siis vain yleisesti musta jos on isot korot ja tosi tiukka hame,aika lyhytkin se kävely näyttää tosi hankalalta.
paljon kauniimpi on sellainen rento luonnonllinen kaunis.
siltikin voi olla naisellinen.
 
:)
mä en oikeasti ymmärrä miks näissäki asioissa pitää aina niin hemmetisti vääntää?
kun kaikkia EI KOSKAAN pysty miellyttämään.

mun mielestä kaikki luonnollinen on kaunista.. en tykkää kengistä jotka vääristää jalan (ylipitkät korot, liian kapea kärki), silikonitisseistä- tai huulista, liiallisesta tekorusketuksesta, luonnottoman värisistä hiuksista (mutta jos näen vihreät hiukset niin mitä sitten, ei haittaa mua koska ei kuulu mulle), en tykkää LIIALLISESTA laihuudesta tai LIIALLISESTI lihavuudesta...

 
http://www.hollywoodstars-honey.com/wp-content/uploads/2008/05/jennifer-lopez-without-makeup.jpg

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/beauties07/naked/eva_longoria.jpg

Eva Longoria.

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/beauties07/naked/rachel_bilson.jpg

Rachel Bilson on kaunis ilman meikkiä.

http://www.people.com/people/package/gallery/0,,20034523_20036559_1,00.html

Stars without makeup.

Kaunis nainen on sellanen, joka on sinut itsensä kanssa. Osaa kantaa kroppansa, oli se millanen tahansa. Osaa olla terveesti ylpeä itsestään ja omaa myös sitä sisäistä kauneutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
Minusta taas on käsittämätöntä, että äiti ei saisi laittautua kauniiksi. Että se on typerintä, mitä voi olla?!

En itsekään aina laita itseäni viimeisen päälle ulos lähtiessäni, mutta en silti ole ollenkaan sitä mieltä, että verkkareissa kulkeva kampaamaton äiti olisi jotenkin kauniimpi tai parempi kuin huoliteltukaan. Minusta laitettu äiti on vähintään yhtä kaunis kuin laittamatonkin.
 
Omakuva
ihminen pitää kauniina sellaista toista ihmistä joka muistuttaa vähän itseänsä. siis ap oletko kenties vähän tuon ankin näköinen tai haluaisitko olla saman näköinen kuin hän?????
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Omakuva:
ihminen pitää kauniina sellaista toista ihmistä joka muistuttaa vähän itseänsä. siis ap oletko kenties vähän tuon ankin näköinen tai haluaisitko olla saman näköinen kuin hän?????
No mutta mä en kyllä oikeasti näytä tolta eskimonaiselta, joten ei se voi ihan pitää paikkaansa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Omakuva:
ihminen pitää kauniina sellaista toista ihmistä joka muistuttaa vähän itseänsä. siis ap oletko kenties vähän tuon ankin näköinen tai haluaisitko olla saman näköinen kuin hän?????
No mutta mä en kyllä oikeasti näytä tolta eskimonaiselta, joten ei se voi ihan pitää paikkaansa. :D
tuo on totta, Rukoilijasirkka. Teistä toinen on paaaaaaaaaaaaaaaaaaljon kauniimpi kuin toinen.

:D

En kerro kumpi.. :whistle:
 
Turkilmas
Mun mielestäni kaunis nainen on sellainen joka tykkää itsestään ja on iloinen. Vaikka olisi miten kaunis muuten, niin ylimielinen mutruilme rumentaa kyllä roimasti.

Ja mun mielestäni tummaihoiset ja "sekoitukset" on maailman kauneimpia ihmisiä kaiken kaikkiaan.
 

Yhteistyössä