Millainen on mielestäsi kaunis nainen?

  • Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Voi kunpa Anu Saagimkin osallistuisi tähän keskusteluun. Mutta postataan mielestämme kauniita naisia. Tuli vain mieleeni YouTubessa, kun tilaamalleni kanavalle oli lisätty uusi biisi. Anki oli minusta kaunis. Lahjakas ja kaunis ilman kummempaa pakkelikerrosta, luonnollisen näköinen.

Biisi on monelle tuttu Cherbourgin sateenvarjoista:

http://www.youtube.com/watch?v=slQcV9ZlBSM
 
gold digger
mun mielestä kaunis ihminen ei arvostele liikaa muiden ulkonäköä ja on ilman merkkikuteita,asukoruja,meikkejä ja keinorusketusta kaunis. sellainen luonnonkaunis ihminen..
mielestäni liika meikki ja ehostus saattavat joap rumentaa ihmistä. otetaan nyt esimerkkinä tukiainen, hän voisi olla kaunis heiman vähemmällä vaivannäöllä ja rusketuksella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja gold digger:
mun mielestä kaunis ihminen ei arvostele liikaa muiden ulkonäköä ja on ilman merkkikuteita,asukoruja,meikkejä ja keinorusketusta kaunis. sellainen luonnonkaunis ihminen..
mielestäni liika meikki ja ehostus saattavat joap rumentaa ihmistä. otetaan nyt esimerkkinä tukiainen, hän voisi olla kaunis heiman vähemmällä vaivannäöllä ja rusketuksella.
Tekokaunis voi olla moniki, kun vaan värjää hiukset, silikonit ja pakkelia metrin verran
 
mä kannatan kans sisäistä kauneutta jolla kannetaan ulkoinen. Joskus näkee kauniin ihmisen joka ei ihastuta mutta ulkoisesti ei-niin-kauniin joka taas ihastuttaa. Itseasiassa moni hyvännäkönen nainen vaikuttaa olemukseltaan epäviehättävältä. Seksikkyyteen pätee sama kaava.
 
Mun mielestä taas "sisäinen kauneus" on jotain niin liibalaabaa kun vaan voi olla! Tai siis, mä en yhä edelleenkään ole saanut selvyyttä siitä, MITÄ se sisäinen kauneus on? Minkälainen on sisäisesti kaunis ihminen??

Mun mielestä kaunis nainen on sellainen, joka huolehtii itsestän, välittää ulkonäöstään, hymyilee ja ymmärtää että on yksi muiden joukossa - ei yksi muiden yläpuolella.
 
näytän hyvältä verkkreissakin
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä taas "sisäinen kauneus" on jotain niin liibalaabaa kun vaan voi olla! Tai siis, mä en yhä edelleenkään ole saanut selvyyttä siitä, MITÄ se sisäinen kauneus on? Minkälainen on sisäisesti kaunis ihminen??

Mun mielestä kaunis nainen on sellainen, joka huolehtii itsestän, välittää ulkonäöstään, hymyilee ja ymmärtää että on yksi muiden joukossa - ei yksi muiden yläpuolella.
Mun mielestä sisäinen kauneus on just sitä, et hyväksyy oman itsensä ja pitää itseään kauniina sekä ennen kaikkea, ei tarvitse mollata muita pönkittääkseen omaa itsetuntoa. On ystävällinen muille eikä hauku. Siitä se mun mielestä tulee ja sisäinen kauneus todellakin hehkuu ulospäin. Se on nähty monen monta kertaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
Samaa mieltä. Kyllä äiti tai nainen voi näyttää hyvältä verkkareissakin kunhan on iloinen ilme ja muuten sellainen perus siisti/puhdas :) Aidosti kaunis nainen ei tarvi meikkiä ja merkkivaatteita näyttääkseen hyvältä. Tai tunteakseen olonsa hyväksi ja kauniiksi.
 
metsänpeitto
Linkittäisin tähän erään kaverini kuvan, mutta en viitsi sellaista nyt tehdä. Hän on minusta todella kaunis monin tavoin :D Ulkoisesta ja sisäisesti aivan ihana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä taas "sisäinen kauneus" on jotain niin liibalaabaa kun vaan voi olla! Tai siis, mä en yhä edelleenkään ole saanut selvyyttä siitä, MITÄ se sisäinen kauneus on? Minkälainen on sisäisesti kaunis ihminen??

Mun mielestä kaunis nainen on sellainen, joka huolehtii itsestän, välittää ulkonäöstään, hymyilee ja ymmärtää että on yksi muiden joukossa - ei yksi muiden yläpuolella.
Mun mielestä sisäinen kauneus on just sitä, et hyväksyy oman itsensä ja pitää itseään kauniina sekä ennen kaikkea, ei tarvitse mollata muita pönkittääkseen omaa itsetuntoa. On ystävällinen muille eikä hauku. Siitä se mun mielestä tulee ja sisäinen kauneus todellakin hehkuu ulospäin. Se on nähty monen monta kertaa :)
yhdyn edelliseen sanallisesti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä taas "sisäinen kauneus" on jotain niin liibalaabaa kun vaan voi olla! Tai siis, mä en yhä edelleenkään ole saanut selvyyttä siitä, MITÄ se sisäinen kauneus on? Minkälainen on sisäisesti kaunis ihminen??

Mun mielestä kaunis nainen on sellainen, joka huolehtii itsestän, välittää ulkonäöstään, hymyilee ja ymmärtää että on yksi muiden joukossa - ei yksi muiden yläpuolella.
Mun mielestä sisäinen kauneus on just sitä, et hyväksyy oman itsensä ja pitää itseään kauniina sekä ennen kaikkea, ei tarvitse mollata muita pönkittääkseen omaa itsetuntoa. On ystävällinen muille eikä hauku. Siitä se mun mielestä tulee ja sisäinen kauneus todellakin hehkuu ulospäin. Se on nähty monen monta kertaa :)
Tää on täysin totta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja näytän hyvältä verkkreissakin:
tuli mieleeni noista anu saagimin ja saimi nousiaisen sanomisista, etät äidit antaa itsensä rupsahtaa raskauden myötä..
mun mielestä ei mikään ole niin typerän näköistä kuin se että parin lapsen äiti lykkii lastenrattaita leikkipuistolle korkkarit jalassa ja satojen eurojen merkkikuteet päällä, puhumattakaan mielettömästä meikkikerroksesta.
kyllä ne rennotkin vaatteet näyttää hyvälle semmoisen ihmisen päällä joka ne ylpeästi kantaa ja jolla sitä kauneutta löytyy ilman tuhansien eurojen vaatekertaa ja kasvohoitoja.
ja vielä palaan saagimiin, onkohan hänellä jotain katkeria muistoja suomalaisesta naisesta kun niin meitä haukkuu. jotenkin vaan tulee tunne hänen jutuistaan että olisko hieman jopa kateellinen meille tavis äideille kun niin paljon tarvitsee meitä julkisuudessa parjata.
Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Ei edes Jessica Alba, Eva Longoria eikä muut oikeasti todella kauniit naiset.
Kaunis nainen on naisellinen!


 
Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä taas "sisäinen kauneus" on jotain niin liibalaabaa kun vaan voi olla! Tai siis, mä en yhä edelleenkään ole saanut selvyyttä siitä, MITÄ se sisäinen kauneus on? Minkälainen on sisäisesti kaunis ihminen??

Mun mielestä kaunis nainen on sellainen, joka huolehtii itsestän, välittää ulkonäöstään, hymyilee ja ymmärtää että on yksi muiden joukossa - ei yksi muiden yläpuolella.
Mun mielestä sisäinen kauneus on just sitä, et hyväksyy oman itsensä ja pitää itseään kauniina sekä ennen kaikkea, ei tarvitse mollata muita pönkittääkseen omaa itsetuntoa. On ystävällinen muille eikä hauku. Siitä se mun mielestä tulee ja sisäinen kauneus todellakin hehkuu ulospäin. Se on nähty monen monta kertaa :)
yhdyn edelliseen sanallisesti =)
No mutta, sittenhän ollaan samaa mieltä. En vaan koskaan ole saanut aiemmin selvyyttä siihen, mitä se sisäinen kauneus tarkoittaa :D Kiitos, siis :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Jep, mutta kukaan ei näytä hyvältä tuulipuvussa / verkkareissa :x Ei vaikka kuinka niin itselleen yrittääkin sanoa.
Ei edes Jessica Alba, Eva Longoria eikä muut oikeasti todella kauniit naiset.
Kaunis nainen on naisellinen!
Sinun mielestäsi ei näytä, mutta kyllä ihminen saa omasta mielestään näyttää hyvältä, tuulipuvussakin, eikö vaan, kai kuitenkin? =)
 

Yhteistyössä