Millainen mies pakenee jos itseä ja/tai naistaan kovistellaan baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pläääääää;30345305:
Oho. Tykkäsin et Pessimisti on hyvä tyyppi, hyvännäköinen ja kaikkea, mutta onkin näköjään ihan mamo... Saa olla taas omaan mieheen tyytyväinen.

Kuinka väärässä sitä voi ihminen olla. Onneks tajusit totuuden.

Hyvin kuvastaa kyllä naisten asenteita. "Luulin, että olit hyvä tyyppi, mutta et haluakaan hakata ihmisiä mun sukupuolen ja kunnian puolesta. Ootki ihan paska tyyppi."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mielummin niin että mies mulkaisee kerran tai sanoo että suksi vittuun kuin että vaihdetaan paikkaa ja maksetaan uudestaan sisäänkäynnit ja narikat.

Yleensä edessä onkin hilpeä ilta, kun kehottaa kiiluvasilmäistä hullua suksimaan vittuun.

Itse luokittelisin tuntemattomille noin puhuvat ihmiset sinne mielenterveystapauksien joukkoon. Joten ehkä siinä joku bondaus syntyy miekkosten välille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pläääääää;30345305:
Oho. Tykkäsin et Pessimisti on hyvä tyyppi, hyvännäköinen ja kaikkea, mutta onkin näköjään ihan mamo... Saa olla taas omaan mieheen tyytyväinen.

Minä taas taidan alkaa arvostaa häntä. En tiedä, onko tosissaan vai onko tämä sitä tylsityksissä harrastettua trollailua, mutta molemmissa tapauksissa: :heart: .

Ja se hullu hiippari on vaan että "Aijaa, okei. Anteeksi." eikä esimerkiksi aiheuta ihan helvetillistä kohtausta, seuraa teitä kotiin tai pahempaa?

Siinä on järkkäri niskassa äkkiä jos aiheuttaisi ;) Ei še mee yleensä niin, poikaystävä kun tulee paikalle niin tilanne on hallinnassa. Kauhea ois olla miehen kanssa kuka vähät välittäisi mitä toiset miehet tekee hänen naiselleen :/

Luolamies ajat oli ja meni, enää ei naistakaan kolkata nuijalla päähän ja viedä luolaan, toki joillakin naisilla nämä luolamiesjat on jääneet vieläkin päälle, mutta veikkaan että suurin osa nykyajan fiksuista naisista arvostaa muunlaisia miehiä kuin luolamiehiä, sellaisia joilla jotain siellä korvien välissä myös on.

Kimurantti kysymys. Väkivaltahan ei ole ratkaisu. Mutta en toisaalta myöskään usko pasifismin olevan mikään perustava totuus miehistä, vaan enemmän historiallisen kehityskulun tämän hetken tilanne täällä.

Naisen kunnian puolustaminen on ehkä Suomessa out - mutta ei tästä voi hirveästi päätellä idean hyvyydestä laajemmin.

Itseäni ajatus naisen suojelusta on aina viehättänyt ja inspiroinut. Vastaavasti voimakkuuttaan esiin tuova nainen ei kiihota eikä kiinnosta, voima on maskuliininen ja nautinnollinen ominaisuus näin miehenä. Koen että naiselle sama vain ei sovi. Toki haavanlehti-nainen, jonka edessä joutuu miettiä käytöstään hirmu tarkkaan ettei pelästy tai aristu, ei sekään ole hyvä. Vaan jotain tältä väliltä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Siinä on järkkäri niskassa äkkiä jos aiheuttaisi ;) Ei še mee yleensä niin, poikaystävä kun tulee paikalle niin tilanne on hallinnassa. Kauhea ois olla miehen kanssa kuka vähät välittäisi mitä toiset miehet tekee hänen naiselleen :/
Miten ihmeessä pärjäsit tuossa välillä kun sinkkuna juoksit baareissa, jos tilanne on totaalisen out of control ilman poikaystävän läsnäoloa?

Kimurantti kysymys. Väkivaltahan ei ole ratkaisu. Mutta en toisaalta myöskään usko pasifismin olevan mikään perustava totuus miehistä, vaan enemmän historiallisen kehityskulun tämän hetken tilanne täällä.

Naisen kunnian puolustaminen on ehkä Suomessa out - mutta ei tästä voi hirveästi päätellä idean hyvyydestä laajemmin.

Itseäni ajatus naisen suojelusta on aina viehättänyt ja inspiroinut. Vastaavasti voimakkuuttaan esiin tuova nainen ei kiihota eikä kiinnosta, voima on maskuliininen ja nautinnollinen ominaisuus näin miehenä. Koen että naiselle sama vain ei sovi. Toki haavanlehti-nainen, jonka edessä joutuu miettiä käytöstään hirmu tarkkaan ettei pelästy tai aristu, ei sekään ole hyvä. Vaan jotain tältä väliltä.

Just ajattelin sua ja sieltähän sä tulit.=)

Miten ihmeessä pärjäsit tuossa välillä kun sinkkuna juoksit baareissa, jos tilanne on totaalisen out of control ilman poikaystävän läsnäoloa?

Siis eihän mua silloin häirinnyt pahemmin he, mutta on se suhteessa eri kun käy sääliksi jos toinen on ihan varuillaan kokoajan ja vahtii kun haukka :D No nyt se on ohi ja ei tarvitse repiä häntä paikasta toiseen.. Ei ollut ihan niin sosiaalinen tapaus nimittäin. :/

Just ajattelin sua ja sieltähän sä tulit.=)

=) Kuin ritari ;)

Inhoan sotimista ja diplomatian loppua. Mutten toisaalta vierasta miehisyyttä näissä asioissa, vaan viihdyn siinä hyvin. Pidän nyrkkeilystäkin jonkin verran.

Mutta tietenkin käytännön henk. koht. ongelmani on tuo naisten voimakkuus (henkinen ja fyysinen) jos pursuaa yli, se on banaalia. En usko sukupuolten samuuteen täysin oikein millään tasolla. Aika moni muu ilmeisesti uskoo.

Vänkäämistä mä en nää sellaisessa baariahdistelussa kun siellä ihan oikeasti on niitä hullun kiilto silmissä olevia hyypiöitä joista ei tiiä mitä tekevät...

Siis eihän mua silloin häirinnyt pahemmin he, mutta on se suhteessa eri kun käy sääliksi jos toinen on ihan varuillaan kokoajan ja vahtii kun haukka :D

voi luoja. Oletko oikeaesti ihan todellinen ihminen? :x

voi luoja. Oletko oikeaesti ihan todellinen ihminen? :x

No ei minua kauheasti häiritse henk. Koht ne hullut, kun ei ole vielä omaa tai kavereiden turvallisuutta vaarannettu. Mutta kyllä kun tuolla silmänsä auki pitää niin on saanut nähdä yhtä jos toista kännikalaa, ei ne aina tajua lopettaa kyttäämistä vaikka naisella mies on vieressä.

=) Kuin ritari ;)

Inhoan sotimista ja diplomatian loppua. Mutten toisaalta vierasta miehisyyttä näissä asioissa, vaan viihdyn siinä hyvin. Pidän nyrkkeilystäkin jonkin verran.

Mutta tietenkin käytännön henk. koht. ongelmani on tuo naisten voimakkuus (henkinen ja fyysinen) jos pursuaa yli, se on banaalia. En usko sukupuolten samuuteen täysin oikein millään tasolla. Aika moni muu ilmeisesti uskoo.

Aivan kuin!:D:heart:

Mun mielestä on päivän selvää että mies on viehtynyt suojelemaan naistaan.
Olisikohan jopa harvinaisempaa se, että mies ei suojele naistaan, mene ja tiedä...

Aivan kuin!:D:heart:

Mun mielestä on päivän selvää että mies on viehtynyt suojelemaan naistaan.
Olisikohan jopa harvinaisempaa se, että mies ei suojele naistaan, mene ja tiedä...

Kiitos :) Toivotaan niin, ainakin ulkomailla asia lienee useimmiten niin. Ja ehkä Suomen arvojen oikeistoituessa, joka ei toki ole vain hyvä asia, tuokin jälleen yleistyy. Ajatus "villistä kehosta" on mielestäni vapaampi ja alkukantaisempi kuin fyysisyyden puuttuminen tai väheksyntä eli että ihmiset olisivat enemmänkin jotain "aina järkeviä" koneita tai ajattelevia päitä.

Olen silti enemmän rakastaja kuin taistelija. :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
tarkotatko lipsutin naisen terveyden vai kunnian suojelua?

No voihan siinä muutaman henkisen haavan saada jos joku käyp koplaamaan.:cool:
Molemmat kai siinä saattaa olla kyseessä, emmä oikein tiiä.

Siis...öööh...omalla kohdalla en häkelly puristelijoista, mutta jos joku kävis ihan hulluna ahdistelemaan niin kyllä mä sillon toivoisin että mies tulis tsekkaamaan että kaikki on kunnossa.
Jos oma mies lähtis lätkimään niin eiköhän viereisen pöydän pena siinä jeesailis sitten.:rolleyes: *viilailee kynsiä*

No voihan siinä muutaman henkisen haavan saada jos joku käyp koplaamaan.:cool:
Molemmat kai siinä saattaa olla kyseessä, emmä oikein tiiä.

Siis...öööh...omalla kohdalla en häkelly puristelijoista, mutta jos joku kävis ihan hulluna ahdistelemaan niin kyllä mä sillon toivoisin että mies tulis tsekkaamaan että kaikki on kunnossa.
Jos oma mies lähtis lätkimään niin eiköhän viereisen pöydän pena siinä jeesailis sitten.:rolleyes: *viilailee kynsiä*

:) Just näin! On aika käydä vastavallankumoukseen pehmoja vastaan ;) Minun on totta puhuen vaikea oikeasti kunnioittaa miestä, joka on liian pehmeä ja periaatteeton.

Yhteistyössä