A
amaoska
Vieras
Kaverini puhui tuttavansa lapsesta ja kertoi epäilevänsä tämän lapsen olevan "vajakki". Käytti siis tuota termiä. Itselläni särhäti korvaan tosi pahasti, minusta tuo on loukkaava nimitys. KErtoo jotain kaverin arvomaailmasta ainakin minun mielestäni.