Millä tukkaväri pois ihosta?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hups"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hups"

Vieras
Jumatsukka, en enää ikinä osta tätä Lorealin väriä!! Hetken oli iholla ja saman tien nappas kiinni. Mikään muu väri ei koskaan ole ottanut yhtä herkästi ja tiukasti.

Millä ihmeellä saan nuo vauhtiraidat pois? Tänään hiukset värjätty ja aamulla pitäis töihin mennä :D

[QUOTE="hups";26302337]Jumatsukka, en enää ikinä osta tätä Lorealin väriä!! Hetken oli iholla ja saman tien nappas kiinni. Mikään muu väri ei koskaan ole ottanut yhtä herkästi ja tiukasti.

Millä ihmeellä saan nuo vauhtiraidat pois? Tänään hiukset värjätty ja aamulla pitäis töihin mennä :D[/QUOTE]

Multa ne ainakin häipyy yön seudussa itsestään...:)

Mä rasvaan aina hiusrajan (okei, otsan, niskan ja posket myös :D) ja korvat ennen kun värjään.

Siitä huolimatta jotain väriä aina tarttuu kiinni. Tänään poistelin niitä kasvovedellä, kuorintavoiteella ja kynsilakan poistoaineella - värjäsin siis tänään hiukset. Lähti.

Onnistuin myös (kehtaankohan kertoa...nääh, kehtaan!) värjäämään mahani :D. Tämän valtavan raskausvatsan. Sitä en etukäteen rasvannut, kun en tiennyt olevani niin lahjakas että saisin senkin värjättyä, ja nyt siinä on nättejä tummia viiruja ja läiskiä. Neuvola tietty huomenna, taas saa kärsiä ja hävetä :headwall: mutta terkkari onneksi jo tuntee mut ja tietää miten pösilö olen.

Fairylla jotkut kuulemma poistaa, mäkin yritin muttei auttanut.

Ja taikasienellä oon poistanut joskus. Lähti sekä väri että iho :xmas:

Saanko arvata, Loreal Preference- väri kyseessä?

Omani lähti yhdistelmällä ensin meikinpoistoaine, seuraavaksi vanhanaikainen kunnon palasaippua, nestemäinen käsisaippua ja lopuksi kynsilakanpoistoaine. Lisäksi pirusti hinkkaamista.
Ja ihan kaikkea en näilläkään saanut lähtemään vaan jouduin aamulla hiukan sutimaan meikkivoidetta hiusrajaan paksummin.

Tuota Preferenceä en ainakaan itse enää ikinä osta.

[QUOTE="vieras";26302431]Saanko arvata, Loreal Preference- väri kyseessä?

Tuota Preferenceä en ainakaan itse enää ikinä osta.[/QUOTE]

Just sama!! :kieh:
Enkä minä osta vaikka olisi kuinka tarjouksessa. Kamalaa litkua ja siksipä sillä suttasinkin, kun aiemmat käyttämäni on olleet aika paljon "tanakampaa" ja helpommin levitettävää.

Älkää ostako.

Värjäsin toissa päivänä just tolla preferencellä. Sitä väriä oli ihan joka paikassa. Värjään usein vielä niin, että värjätyt hiussoirot on ihan vapaana toisella olkapäällä ja sitä mukaa lisäilen tuppoja vaan pinoon kun on värjätty. Jäähän siitä jäljet ihoon, lähtee kyllä samantien pois kun vaan enimmät pyyhin kostealla paperilla (jos pahat jäljet niin saippuaa sekaan) ja loput haalistuu suihkussa.
Seuraavana aamuna ei kuitenkaan ole jälkeä missään. Ja tummalla värillä värjään.

Kyllä mulla aina yön aikana lähtee jonkin verran, ja sitten aamulla ennen töihinmenoa voi pestä tukan, niin lähtee vielä paljon väriä pois. Ja jos vielä jotain näkyy, niin meikkivoidetta sinne hiusrajan suuntaan.

Yhteistyössä