KÄÄK, Värjäsin mun kulmat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Ekaa kertaa itse, kun kosmetologi jolla oon jo vuosia käynyt, lopetti. Eli päätin nyt sitten hoitaa homman itse ja lättäsin värin kulmiini. Hetken päästä mulla soi puhelin ja unohdin siinä juorutessani vallan mitä olin tekemässä. Äsken kävin vessassa ja ihmettelin miks näytän niin oudolta... Se väri vaikutti varmaan tunnin siis noissa kulmissa ja tulos on TODELLA musta ja väriä on viel levinnyt ihollekin niin et kulmat näyttää parin sentin paksuisilta. OMG! Mähän näytän ihan hirviöltä... Millä ihmeellä sen värin saa tosta ihosta pois :o :attn:

:laugh:
sori. :ashamed: Mie värjäsin kerran ripset ja unohin sen värin, ni oli tosi räpsyripset kun levis luomiin ja vähän poskiinkin.
Kokeileppas sellasta haavojen desifiointiin tarkotettua ainetta laimennettuna. Mulla autto se.:)

Joo kannattaa kokeilla jotain oikein rasvaista/öljymäistä kosteusvoidetta, annat vaikuttaa hetken ja pumpulipuikon kanssa voi kevyesti pyöritellä väriä irti. Ei ne ehkä heti kokonaan kaikki ihosta irtoa, mutta tuollai tulee ainakin huomattavasti vaaleampi ja loput lähteekin seuraavassa suihkussa. Kuivaan ihoon tarttuu yleensä tiukemmin kiinni..

Suihku ja kasvovesi, sillä lähtee, ei ehkä kaikki, mut jos pahimmat. Mä värjään nykyään aina itse, en tiedä mist johtuu, mut pysyykin paremmin ku kosmetologin. Jos menoo, pari päivää aikasemmin.. Just ton takii, et ylimääräset ehtii lähtee pois, jos tulee =D

Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
:laugh:
sori. :ashamed: Mie värjäsin kerran ripset ja unohin sen värin, ni oli tosi räpsyripset kun levis luomiin ja vähän poskiinkin.
Kokeileppas sellasta haavojen desifiointiin tarkotettua ainetta laimennettuna. Mulla autto se.:)

Joo ei mitään, Naurattaa tää vähän mua itseänikin :D

on käyny joskus juuri noin ja kynsilakan poistoaineella sain enimpiä pois. iholle pitäs aina laittaa rasvaa alle ettei jäisi kiinni.
permisaine poistaa myös väriä,mutta sitä nyt tietty harvemmalta löytyy...

Ota öljyllä ja desifiointiaineelle pois, vuorotellen hinkkaat niillä ja sitten nypit ne hyvän mallisiks.. Lopuks laita rauhottava naamio kulmien päälle , tai kosteusvoidetta.

Saunassa lähtee kanssa tosi hyvin se väri pois ihosta.

Yhteistyössä