V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tiu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tiu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eka rv 10->, toinen tuli esiin jo rv 5.
tais olla pikkasen turvotusta?![]()
Oli varmaan sitäkin, mutta mahan muoto todellakin tuli esille jo noin varhain toisessa raskaudessa (jouduin vaihtamaan äitiyshousuihin samantien) ja siitä maha kasvoi todella nopeasti niin, että rv 10 oli jo kaikille selvää, mistä kyse.
Tämä on tosi yksilöllistä ja ylensä ensimmäisissä raskauksissa maha tulee esille myöhemmin kuin seuraavissa.
ei millään pahalla mutta se ei voi mitenkään olla vauvamaha koska kohtu on alussa niin pieni ja piilossa lantiossa.
Oletko kade isosta mahastavitsi vitsi. Tässähän kysyttiin että milloin raskausmaha alkoi näkyä? En ymmärtänyt, että piti tehdä erittelyä mahan sisällöstä
Minulla nyt vaan alkoi näkymään raskaus rv 5-10 ja sen todellakin huomasi myös moni ulkopuolinen. Kun on pienikokoinen ja maha tulee reippasti muotoonsa jo raskauden alussa niin kyllä sen huomaa.
Mä kysyin että oliko turvotusta ja annoit ymmärtää että oli kyse raskausmahasta eikä turvotuksesta. Ja en ole kateellinen sun mahastas kun omasta on just päässy eroon![]()
No kun se muoto todellakin sieltä tuli turvotuksen kylkiäisenä niin minkäs teet. Oli se sitten kaksplussan maha-asteikolla mikä maha tahansa niin se paljasti raskauteni. Kyllä minä nyt sen tiedän, ettei se ihmisen alku siellä ole minkään kokoinen siinä vaiheessa