Milloin teillä on alkanut toisessa raskaudessa maha näkymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toka raskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toka raskaus

Vieras
Pian täynnä yhdeksän viikkoa ja tuntuu, että houdut jo puristaa :( Onko turvotus mahan seudulla tavallista alkuraskaudessa vai voiko kohtu olla jo sen verran kasvanut, että mahakin alkaa kohta näkyä..??

Mulla on nyt pari viikkoa vähän näkynyt, mutta hyvin vielä pystyis peittämäänkin jos haluaisi. Rv 19 menossa, mutta olen pitkä(selkäinen). Ja normaalipainoinen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Mulla on nyt pari viikkoa vähän näkynyt, mutta hyvin vielä pystyis peittämäänkin jos haluaisi. Rv 19 menossa, mutta olen pitkä(selkäinen). Ja normaalipainoinen ;)

...siis ettei sen aikaisemmin kuin ekassakaan?? Tai ainakin mulla alkoi vähän näkyä tuolloin...

mun toinen raskaus näkyi viikolla 10 täysin!!!!! viikolla 15 ihmiset luuli että olen jo pitkällä raskaana. viikolla 20 ihmiset rupes ihmettelee että odotanko kaksosia. loppujen lopuksi olin VALTAVA loppuraskaudessa.

muistan kun menin jotain viikolla 13-15 neuvolaan ja siellä tuli yksi nainen sanomaan että sulla ei taida enää kauan mennä kun saat nyytin syliisi. se oli jotenkin hassua olla niin isolla mahalla vaikkei vielä tuntenut edes vauvan liikkeitä.

Mulla alkoi ekasta näkyä rv 15 jälkeen ja yllätys oli melkoinen kun tokasta oli "maha" jo rv 9. :o Turvotusta ehkä, mutta joka tapauksessa ihmiset alkoivat jo huomata että oli pieniin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:

...siis ettei sen aikaisemmin kuin ekassakaan?? Tai ainakin mulla alkoi vähän näkyä tuolloin...

Juu, ei aikaisemmin vaan ihan samoihin aikoihin. Oon siis 177 cm pitkä, ja kohtu kallellaan taaksepäin, nää ilmeisesti vaikuttaa asiaan. Ekasta maha ei ollut mikään jättimainen lopussakaan ja vauva oli silti 51/3800.

Yhteistyössä