Milloin maha alkanut näkymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahaaodottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mahaaodottava

Vieras
Esikoistani odottelen ja rv nyt 11+2 ja miulla ei vielä mahaa näy, ei sitten edes pikkuisen, illalla vain kamalaa turvotusta, ei muuta. Olen todella hoikkakin, niin luulisi että alkaisi kohta näkymään :D

Milloin teillä alkanut masu kasvamaan ja näkymään?

Koko kansalle näkyi rv 17. Mutta mulla oli jo läskiä siinä mahassa entuudestaan. Mutta rv 17 se ei näyttäny enää läskimahalta vaan raskaana olevan mahalta ihan selkeästi. Makkarat katos ja vatsasta tuli pinkeä pallo.

Joskus rv18 oli sellainen hyvin syönyt-vatsa, kahdenkymmen raskausviikon kieppeillä ja sen jälkeen näytti jo vauvamahalta. Mulla pompsahti se sillain hassusti ihan yhtäkkiä esille :)

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Esikoisen kohdalla n. rv 18
Kakkosen kohdalla n. rv 14
Kolmosen kohdalla n. rv 12

Näillä viikoilla olen siis saanut kommentteja, että mahani on kasvanut!

Mullakin aikalailla näin.
Mikä on muuten mun mielestä ihan hölmöä, koska ekan kanssa sitä niin odotti, että näkyis jo.
Ja sitten varsinkin kolmannesta jo toivoi, että voi kun se pallukka ilmaantuisi vaikeuttamaan elämää mahdollisimman myöhään.

Mulla on molemmissa alkuraskauksissa ollut maha puolesta päivästä eteenpäin useimmiten niin turvoksissa, että vain tuossa 15-18 viikoilla on ollut sellainen siedettävän hoikka vaihe =)
Eli alkuun jo ihan pallona, hetki normaalia ja sitten ehkä vko 18 eteenpäin alkaa vaatteiden alta näkyä. Riippuu, mitä päällä, ei se selvästi huppareiden tai työvaatteiden alta erotu vieläkään, vaikka nyt 21+2.
Monikaan ei vielä tiedä, vaikka useinkin nähdään.

Odotan nyt kolmatta rv 9+6 ja mies huomas heti kun mut viikon jälkeen näki että maha on kasvanut. Turvotusta tuo lähinnä taitaa olla mutta vain edessä olevaa turvotusta. Farkkuja on turha enää jalkaa koittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Odotan nyt kolmatta rv 9+6 ja mies huomas heti kun mut viikon jälkeen näki että maha on kasvanut. Turvotusta tuo lähinnä taitaa olla mutta vain edessä olevaa turvotusta. Farkkuja on turha enää jalkaa koittaa.

mulla sama.. maha lähtee heti hurjaan kasvuun.. kohta viikkoja 10 ja masun näkee sokeakin..

Mulla joskus rv.15 --> sen verran turvotusta, että ite tiesi,
sitten rv.20--> muutama tutumpi alkoi kattelemaan
rv.30-->alkoi tulla kyselyitä..
Nyt mennään rv40 ja naapurit luulevat saavansa vasta keväällä naapurustoon vauvan :laugh:
Yläkäyrällä mennään sf mitan kanssa, mutta jotenki sitä ei vaan huomaa masusta.

Voi olla että joudut oottamaan pitkän tovin!!

Olen myös ollut hoikka ja kuvittelin että masu näkyis hetimiten.Mutta ei.Eihän toukka ole ees 10 cm ennen puoltaväliä..

Eli esikoisesta 25 viikolla
kaksosista 20 viikolla
kolmas raskaus 24 viikolla ja
viimeinen 25 viikolla.

Välissä oli turvotusta mutta taas masu siinä 15 viikon jälkeen painui liki kuopalle.
Oli todella hassua kun liikkeet tunsin kaikista tosi aikaisin 14-16 viikoilla.
Kun ei ollut masua laisinkaan ja liikkeet tuntui selkeästi.
Ja ulospäinkin hetimiten.

Yhteistyössä