Milloin näkyy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iina

Vieras
Rv nyt 9+6. Olen 160cm pitkä ja painan 51kg. Odottelen kovasti milloin raskaus alkaa näkymään niin että muutkin huomaa. Milloin teillä muilla on raskaus alkanut näkymään?

Käsittääkseni ""näkyvyyteen"" vaikuttaa jonkin verran myös se, mihin suuntaan kohtu on kallellaan. Eli jos on taaksepäin kallellaan, niin ei välttämättä näy niin aikaisin. Itsellä nyt 10+2 ja toistaiseksi on vain turvotusta.

Olen samankokoinen kuin sinä, ja itsellä alkoi näkyä n. vk 20. Sitten viikolla 22 masu olikin kasvanut ihan ennätysnopeasti ja kukaan ei enää voinut erehtyä!
Nyt rv 28 ja nätiksi pikku masuksi kehuvat... ;-)

Hei,

Mun vatsa pullahti viikolla 16. Viikolla 17 raskaus ei ollut enää epäselvää kenellekään. Töissä huomattiin ja kaverit totesivat aina ekaks, että ""ihana maha"". Huolestuin asiasta, kun kaikki sanoivat, että ei vielä noilla viikoilla yleensä ole tuollaista ""vauvamahaa"". No, mulla ja vauvalla oli kaikki hyvin ja masu kätilön mukaan ihan normaali. Mahan kasvu on vaan niin yksilöllistä. Olen 164cm pitkä ja painoindeksi ennen raskautta 21. Nyt mennään viikolla 23 ja aika raskasolohan tässä alkaa jo olla:)

Yhteistyössä