Milloin näkyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eerika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eerika

Vieras
Sellaista galluppia tähän vielä, että milloin teillä on ruvennut näkymään raskaus, tai milloin sen ""kuuluisi"" näkyä? On varmaan tosi yksilöllistä ja riippuu äidin koosta kanssa, sen toki tiedän ja ymmärrän, mutta ihan vaan galluppina, mulla nyt rv 6+4 vasta eli ihan alussa ollaan, mutta välillä tuntuu, että vatsa turvoksissa....

mulla 14:sta rv alkoi just ja tänään kaupungilla huomasin ihmisten vilkuilevan mahaani!!! (myös mies huomautti asiasta) työkaveri kysyi asiasta jo rv10 kun oli tuo turvotus aika runsasta. Turvotus laski kuitenkin pariksi viikoksi ja en usko että tää enää pelkkää turvotusta olis. Kaikki farkut on jo siirrety pois käytöstä. tänään totesin viimeistenkin olevan pienet. Äitiysvaatteisin en aio siirtyä pitkiin aikoihin kun on tää hamekausi parhaimmillaan ja kuminauha vyötäröisiä hameita on helppo asetella niin et tuntuu mukavalta.
itse olen suht pitkä, 170cm. Ja normaalipainoinen oon. ekaa odotan ja oon muutenkin sen mallinen et olin varma et maha pysyy piilossa tosi pitkään kuten monet täällä ovat kertoneet mut näin ei ilmeisesti käynyt...

Menossa rv 19+1 ja näkyy hyvin vähän. Omat farkut menee jalkaan kun jättää napin auki. Pituutta 170 ja risat ja normaalipainoinen kaikin puolin. Joten hyvin yksilöllistä. Ne jotka tietävät näkevät kyllä jo vatsan pyöristymisen, mutta muut ei ellei oikein korostavia vaatteita laita päälle.

Ensimmäistä odottelen. Ensimmäisiä katseita ja kyselyjä alkoi tulla jo rv12 kieppeillä. Oon 167cm pitkä ja normaalipainoinen. Nyt ei kellekään jää epäselväksi tämä raskaus :-)

Meikku ja touho 22+1

Vieläkään ei ihmiset juuri huomaa mahan kasvaneen. Omat housut ei mahdu kiinni ja mahaa kyllä omaan silmään on, mutta normaaleissa vaatteissa, jotka eivät mahaa korosta ei näy juuri mitään. Maha on myös tosi alhaalla.

Nyt rv 16+ 4, maha on alkanut pyöristyä jo monta viikkoa sitten. Tuntuu jostain syystä liian isolta mutta kyllä sitä on mahtava peilistä ihailla ja silitellä.

Nyt rv 16+ 4, maha on alkanut pyöristyä jo monta viikkoa sitten. Tuntuu jostain syystä liian isolta mutta kyllä sitä on mahtava peilistä ihailla ja silitellä.

Minä turposin aikalailla heti alkuun ja näkyi jo aikalailla rv 12-14 sen jälkeen se näkyi vieraillekin. Nyt on menossa rv 21 ja tuntuu kuin kohta olisi tulossa, hillitön maha!

Omista housuista tiukat kävi ahtaaksi jo joskus rv 13, mutta löysempiä pystyi vielä kuukauden käyttämään. Maha näkyi omissa vaatteissa ehkä rv 17, samoihin aikoihin siirryin äitiyshousuihin, joissa maha näkyykin paremmin.. nyt rv 20 ja kellään ei kyllä enää epäilystä:)

Yhteistyössä