Millä mä saan tän syntymään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauvakas

Vieras
Olen jo ihan loppu, ei tämä tahdo tulla ulos! Nyt rv 40+4 ja olo on jo todella tukala. Supistuksia on ollut enemmän ja vähemmän parin viikon ajan mutta ei vaan synny. Tuleeko kellään mitään vinkkejä mieleen millä saisin tämän syntymään ennen kuin myöhemmin on edessä käynnistys?

Tiedän tunteen, kaik on menny 2viikkoa yli eikä mitkään poppakonstit oo auttanu, mut se hyvä puoli niis on ollu, et kämppä on katosta lattiaan pesty ja kiva tulla synnäriltä kotiin :D

Tulee kun aika on :) mulla meni 12 päivää yli lasketun ajan viimeks ja olo oli tukala ainakin pari vikaa kuukautta... Pian se on ohi, ei vauvat mahaan jää vaikka siltä saattaa tuntuakin. Mä oikeesti "unohdin" koko vauvan ja ajattelin että olkoot siellä, ei se synny ollenkaan :xmas: :D

mulla ku meni yli la niin päätin vaan olla stressaamatta. oli muutenkin mukavaa aikaa koska pystyin nukkuu hyvin eikä ollu muutenkaan huono olo. viikolla meni yli. jännittävin aika oli rv 37-40 kun esikoinen ja kakkonen oli syntyny 39+4 ja 38+3 niin "luuli" että se syntyy sillon. heti ku la meni yli niin helpottui. ite en jaksanu alkaa tehä jotain tiettyä ja raskasta että tulis. ihanaa oli vaan olla.. =)

Yhteistyössä