vieras
eka meni viikoille 40+3 toka oli 42+2,kolmas tuli 40+3 että voin kuvitella olon kun menee yli.
Hui! En halua tollaseen varautua. :ashamed: Mutta kiitos varotuksesta. Neuvolassa sanottiin tänään, että käynnistävät sairaalassa viimestään, kun on menny 15 päivää yli eli lauantaina sitten. Huomenna on yliaikaisuuskontrolli, toivottavasti jotain selviäis. Kun ei tää tunnu itsestään syntyvän.Alkuperäinen kirjoittaja !!!:En halua mitenkään turhauttaa teitä raukkoja entisestään, mut kerronpahan vaan oman kokemuksen: esikoinen syntyi rv 43!! Ja käynnistyksellä, joten varautukaapa semmoiseenkin!
Kyllä se vielä kerkee tässä välillä käynnistyä. Onhan tässä vielä kolme päivää aikaa. Ajattele, minä hetkenä hyvänsä voi lapsivedet mennä tai synnytyssupistukset alkaa. Tiedä vaikka jo ens yönä ois synnärille lähtö edessä.Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:Hui! En halua tollaseen varautua. :ashamed: Mutta kiitos varotuksesta. Neuvolassa sanottiin tänään, että käynnistävät sairaalassa viimestään, kun on menny 15 päivää yli eli lauantaina sitten. Huomenna on yliaikaisuuskontrolli, toivottavasti jotain selviäis. Kun ei tää tunnu itsestään syntyvän.Alkuperäinen kirjoittaja !!!:En halua mitenkään turhauttaa teitä raukkoja entisestään, mut kerronpahan vaan oman kokemuksen: esikoinen syntyi rv 43!! Ja käynnistyksellä, joten varautukaapa semmoiseenkin!
Mutta vaikka ei ollut sen enempää hyötyä synnytyksen käynnistymisessä, oli muuten varmasti mukavaa!? Joo, toi minä hetkenä hyvänsä on menettäny jo merkityksensä ja nyt odotan ainakin itse vain sitä, että saan käynnistysajan. Huomenna varmaankin saan sen ja sitten ainakin tietää, milloin tämä odotus palkitaan ja saan lapseni syliin.Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin ahdistaa:Kiitos tsemppauksesta! Tosin jotenkin olen odottanut tuota "minä hetkenä hyvänsä" jo niin kauan, että siihen on hyvin vaikea uskoa... Aamulla jopa rakasteltiin, kivaa oli (noh, niin kivaa kuin norsulla ja kirahvilla voi olla), mutta hyötyä siitä ei näköjään ollut..
Perjantaina 8.30 on taas aika ja sitten aletaan käynnistää, jos ei itse sitä ennen synny ja jos sairaalaan vaan mahtuu.Alkuperäinen kirjoittaja auts:mitäs sanottiin?
Mut jos meillä on tässä nyt maailman historian ensimmäinen?Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:eikait kukaan lapsi oo vielä mahaankaan jäänyt :ashamed:
ei kai olekaan. toivottavasti ei jää siis tämäkään.Alkuperäinen kirjoittaja vitsiniekka:Mut jos meillä on tässä nyt maailman historian ensimmäinen?Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:eikait kukaan lapsi oo vielä mahaankaan jäänyt :ashamed:
Meillähän tulee sitten samoihin aikoihin jännät ajat. Mihin sairaalaan menet, et varmaan KYSiin?Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:Perjantaina 8.30 on taas aika ja sitten aletaan käynnistää, jos ei itse sitä ennen synny ja jos sairaalaan vaan mahtuu.Alkuperäinen kirjoittaja auts:mitäs sanottiin?
Meen Hyvinkäälle. Voimia sinne ja peukkuja molemmille, että myös ottavat sisään eikä käännytä ovelta taas kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin ahdistaa:Meillähän tulee sitten samoihin aikoihin jännät ajat. Mihin sairaalaan menet, et varmaan KYSiin?Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:Perjantaina 8.30 on taas aika ja sitten aletaan käynnistää, jos ei itse sitä ennen synny ja jos sairaalaan vaan mahtuu.Alkuperäinen kirjoittaja auts:mitäs sanottiin?
Kiitos tsemppauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja lilli:voi kun tulee haikea olo itselle,omat vauvat on jo 3,5v ja 9kk. tsemppiä synnytykseen ja vauva-arjen aloitukseen
omani ovat tulleet viikoilla 40+4-5 muistan miten pitkältä päivät silloin tuntuivat, mut voisin ehkä kohta kokea taas sen ihanuusen kun saa uuden vauvan syliini ihmeteltäväksi ja suukoteltavaksi <3
Nää viimeset päivät tuntuu todella pitkiltä. Oon miettiny, ettei tämä varmaankaan tulis ulos ittekseen ennen joulua, mutta onneks ei tartte niin pitkälle enää odottaa. Maksimissaan muutama päivä, niin aletaan käynnistää. Tietenkin olisin toivonut, että alkais synnytys itsestään, mutta se taitaa olla turha toivo.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Voi, mä muistan ton ajan vielä ihan selvästi. Mä olin ihan varma, et meidän kuopus on ensimmäinen lapsi, joka syntyy vasta murrosiässä. Ja sama stressi on edessä talvella. :/ Tuskinpa pää kolmaskaan ennen aikojaan syntyy, toivotaan vaan, ettei tartte käynnistää.