Miksei se jo synny!?

Tuskastuttaa! Laskettuaika oli 18.7., joten nyt siis rv 40+3. Tiedän, ettei vielä ole mitenkään paljon yli tai muuta, mutta ittellä alkaa olla jo hyvin epätoivoinen olo. Miksei se jo synny!? :snotty: Mielelläni pääsisin tästä mahasta eroon ja saisin oman lapseni syliin. Joka päivä toivon ja odotan, josko alkais tapahtua, mutta ei. :/ Supistelee päivittäin, välillä kivuliaastikin, mutta kun menen illalla nukkumaan, supistukset loppuu samantien.

Huoh, olo helpottu pikkasen, kun sai purkaa sitä tänne. Mies oli just kaks viikkoa kesälomalla, ettei tarvinnu mun ollla yksin kotona. Mutta tänään sillä jatku taas työt ja minä mietin täällä, millä tän pikkasen sais ulos. :) Kyllähän se tulee, kun on tullakseen, mutta äiti alkaa olla jo aikas kärsimätön.. ;)
 
hei
Ajattele kohta teillä on ihana vauva kotona!! Vaikka onkin raskasta loppu aika, kohta helpottaa! Jännittävääkin minkäs näköinen pieni sieltä syntyy.
Muistan hyvin nuo loppuviikot ja vaikka ahistaa maha ja huonokin olla, niin se jännitys siitä että kohta ihana pikku tuhisija vierellä.. :) Onnea
 
Se ei haluu :D
Mula kolmonen syntyi 39+4 muistaakseni, vai oliko se niin että lapsivesi meni silloin ja syntyi laskettuna päivänä, mutta kuitenkin tiedän tunteen... Kaksi vanhempaa kun syntyi ajoissa, olin saanu päähäni, että kolmas syntyy myös ja kaksi viimeistä viikkoa oli kyllä niin itsensä kyttäämistä ja tuntemuksien hakua ettei oo tosikaan|O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Otan osaa, mä "toivoin" jo 34 viikolta että alkais syntymään
Joo, mäkin oon tosiaan tässä kuukauden päivät jo odotellu. Tietenkin toivoin, että menee mahdollisimman lähelle laskettuaikaa, ettei vauvalle käy kuinkaan. Ite oon syntyny kuukauden etuajassa ja jotenkin ajattelin, että kyllä omakin syntyy ajoissa. Ja pyh. :D Odottavan aika tosiaan on pitkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ajattele kohta teillä on ihana vauva kotona!! Vaikka onkin raskasta loppu aika, kohta helpottaa! Jännittävääkin minkäs näköinen pieni sieltä syntyy.
Muistan hyvin nuo loppuviikot ja vaikka ahistaa maha ja huonokin olla, niin se jännitys siitä että kohta ihana pikku tuhisija vierellä.. :) Onnea
Kiitos. :)
 
minä
aika tasan vuosi sitten viikolla39 menin äitipolille että kattovat vauvan koon. oli yli 4 kiloa painoarvio ja sanoivat että samantien osastolle ja käynnistykseen. se oli vähä yllätys.
 
miima
Aattelenäin.. ei voi enää kun pari viikkoa korkeintaan mennä....mulla syntyi eka 40+5 ja toka 41+5 . Nyt menossa vasta rv 32 enkä edes kuvittele että tää päättäis syntyä laskettuna aikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
aika tasan vuosi sitten viikolla39 menin äitipolille että kattovat vauvan koon. oli yli 4 kiloa painoarvio ja sanoivat että samantien osastolle ja käynnistykseen. se oli vähä yllätys.
Hui! Siinä ei ainakaan ehtiny paljon tuskailla, koska syntyis. Mutta kaikki meni kuitenkin hyvin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ekakertalainen:
Miulla meni eilen rv 40 täyteen, eikä ole mitään "oireita". Ja kans odottelen kuin tulisilla hiilillä :D
Voidaankin perustaa yliaikaisten ketju, jos joudutaan odottelemaan kovin pitkään :hug:
Käy. :D Toivottavasti kenenkään ei tarttis kauhean pitkään odotella. Ittellä joka aamu kauhean pettynyt olo, kun ei yön aikana sitten mitään tapahtunutkaan. Iltapäivällä olis neuvola, mutta tuskin sielläkään mitään vielä aletaan tekee, kun vasta näin vähän yli. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Otan osaa, mä "toivoin" jo 34 viikolta että alkais syntymään
Joo, mäkin oon tosiaan tässä kuukauden päivät jo odotellu. Tietenkin toivoin, että menee mahdollisimman lähelle laskettuaikaa, ettei vauvalle käy kuinkaan. Ite oon syntyny kuukauden etuajassa ja jotenkin ajattelin, että kyllä omakin syntyy ajoissa. Ja pyh. :D Odottavan aika tosiaan on pitkä.
Se on just toi kun luulit, että tulee ajoissa.
Mä asennoiduin valmiiksi, että menee 2 viikkoa yli ja käynnistykseen, joten tyttö tulikin päivän ennen laskettua :heart:

Mutta kyllä se sieltä ulos tulee kun joutaa. Sitten tuutte käymään meillä kylässä näyttämässä ihanihan pikkusta, kun meidän neiti on jo niin iso likka 2,5kk :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Otan osaa, mä "toivoin" jo 34 viikolta että alkais syntymään
Joo, mäkin oon tosiaan tässä kuukauden päivät jo odotellu. Tietenkin toivoin, että menee mahdollisimman lähelle laskettuaikaa, ettei vauvalle käy kuinkaan. Ite oon syntyny kuukauden etuajassa ja jotenkin ajattelin, että kyllä omakin syntyy ajoissa. Ja pyh. :D Odottavan aika tosiaan on pitkä.
Se on just toi kun luulit, että tulee ajoissa.
Mä asennoiduin valmiiksi, että menee 2 viikkoa yli ja käynnistykseen, joten tyttö tulikin päivän ennen laskettua :heart:

Mutta kyllä se sieltä ulos tulee kun joutaa. Sitten tuutte käymään meillä kylässä näyttämässä ihanihan pikkusta, kun meidän neiti on jo niin iso likka 2,5kk :D
Mihis päin lähetään ajaa? :D Totta, että osittain ainakin pettymys johtuu just siitä, että oletin jotenkin, että syntyis etuajassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Otan osaa, mä "toivoin" jo 34 viikolta että alkais syntymään
Joo, mäkin oon tosiaan tässä kuukauden päivät jo odotellu. Tietenkin toivoin, että menee mahdollisimman lähelle laskettuaikaa, ettei vauvalle käy kuinkaan. Ite oon syntyny kuukauden etuajassa ja jotenkin ajattelin, että kyllä omakin syntyy ajoissa. Ja pyh. :D Odottavan aika tosiaan on pitkä.
Se on just toi kun luulit, että tulee ajoissa.
Mä asennoiduin valmiiksi, että menee 2 viikkoa yli ja käynnistykseen, joten tyttö tulikin päivän ennen laskettua :heart:

Mutta kyllä se sieltä ulos tulee kun joutaa. Sitten tuutte käymään meillä kylässä näyttämässä ihanihan pikkusta, kun meidän neiti on jo niin iso likka 2,5kk :D
Mihis päin lähetään ajaa? :D Totta, että osittain ainakin pettymys johtuu just siitä, että oletin jotenkin, että syntyis etuajassa.
Ei kun tuutte kävellen. Laitan sulle mailia joku päivä kun joudan. Tuntuu että on aina niin kiire, ettei ehdi kirjotella ollenkaan :ashamed:
Hyvinkäällekö meet synnyttämään? Pyydä päästä ammeeseen avautumaan jos on vapaana, se oli kivaa ja auttoi jopa kipuihin :D
 
Se on muuten jälkikäteen ihan naurettavaa miten pitkiä ne viimeiset päivät voikin olla. Mutta myötäelän ap:n odotuksessa, tulis nyt jo niin äitikin näkisi vauvan!!

Mulla nro kolmonen syntyi rv42+1 käynnistyksellä, ei kai olis tajunnu ikinä itekseen tulla pois! Sitten kun odotin neljättä ja suhtauduin niin että sen pari viikkoa voi mennä yli la:n niin tyttö syntyikin rv 39+4 :)
 

Yhteistyössä