V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:En halua mitenkään turhauttaa teitä raukkoja entisestään, mut kerronpahan vaan oman kokemuksen: esikoinen syntyi rv 43!! Ja käynnistyksellä, joten varautukaapa semmoiseenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:Alkuperäinen kirjoittaja !!!:En halua mitenkään turhauttaa teitä raukkoja entisestään, mut kerronpahan vaan oman kokemuksen: esikoinen syntyi rv 43!! Ja käynnistyksellä, joten varautukaapa semmoiseenkin!
Hui! En halua tollaseen varautua. :ashamed: Mutta kiitos varotuksesta.Neuvolassa sanottiin tänään, että käynnistävät sairaalassa viimestään, kun on menny 15 päivää yli eli lauantaina sitten. Huomenna on yliaikaisuuskontrolli, toivottavasti jotain selviäis. Kun ei tää tunnu itsestään syntyvän.
Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin ahdistaa:Kiitos tsemppauksesta! Tosin jotenkin olen odottanut tuota "minä hetkenä hyvänsä" jo niin kauan, että siihen on hyvin vaikea uskoa...Aamulla jopa rakasteltiin, kivaa oli (noh, niin kivaa kuin norsulla ja kirahvilla voi olla), mutta hyötyä siitä ei näköjään ollut..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auts:mitäs sanottiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:eikait kukaan lapsi oo vielä mahaankaan jäänyt:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vitsiniekka:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:eikait kukaan lapsi oo vielä mahaankaan jäänyt:ashamed:
Mut jos meillä on tässä nyt maailman historian ensimmäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:Alkuperäinen kirjoittaja auts:mitäs sanottiin?
Perjantaina 8.30 on taas aika ja sitten aletaan käynnistää, jos ei itse sitä ennen synny ja jos sairaalaan vaan mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin ahdistaa:Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:Alkuperäinen kirjoittaja auts:mitäs sanottiin?
Perjantaina 8.30 on taas aika ja sitten aletaan käynnistää, jos ei itse sitä ennen synny ja jos sairaalaan vaan mahtuu.
Meillähän tulee sitten samoihin aikoihin jännät ajat. Mihin sairaalaan menet, et varmaan KYSiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:voi kun tulee haikea olo itselle,omat vauvat on jo 3,5v ja 9kk. tsemppiä synnytykseen ja vauva-arjen aloitukseen
omani ovat tulleet viikoilla 40+4-5 muistan miten pitkältä päivät silloin tuntuivat, mut voisin ehkä kohta kokea taas sen ihanuusen kun saa uuden vauvan syliini ihmeteltäväksi ja suukoteltavaksi <3
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Voi, mä muistan ton ajan vielä ihan selvästi. Mä olin ihan varma, et meidän kuopus on ensimmäinen lapsi, joka syntyy vasta murrosiässä. Ja sama stressi on edessä talvella. :/ Tuskinpa pää kolmaskaan ennen aikojaan syntyy, toivotaan vaan, ettei tartte käynnistää.