Millä korvata leivinpaperi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Sämpylät pitäis paistaa uunissa, mutta ei ole leivinpaperia.

Millä sen voi korvata? Suoraan pellille en viittis laittaa, kun ne on niin kamalassa kunnossa, ettei niitä saa puhtaiksi kirveelläkään. On ne toki pesty, mutta jotenkaan ei siltikään houkuta, kun ne näyttää niin kamalilta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22975666:
kiiltävämpään puoleen juuttuu huonommin kiinni..
niin likasta uunipeltiä ei olekkaan ettei sitä sais puhtaaks ;)

En ole siihen höyrypesuria koittanut, mutta käsin olen sitä koittanut hinkata harjalla ja sienellä. Irtoavan lian olen saanut pois, mutta ei se pelti kyllä kauniin musta ja kiiltävä ole, vaan laikukas.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22975695:
kerro lisää :confused: :D

Aikoinaan kun pyysin palstalta vinkkiä miten väsätä kaappeihin lapsilukko, sain vinkiksi sählymailan pujottamisen kahvoihin...koitin kyllä selittää ettei se toimi noissa mein laatikoissa, mutta ei mennyt ihmiselle/ihmisille periksi.

Ja toisella kertaa pyysin vinkkiä miten laittaa oviaukko ns. umpeen, niin sain vinkiksi sermin...vaikka nimenomaan olin jo sataan kertaan sanonut, että ei sermiä.

Molemmilla kerroilla mä olin jo ihan hulluuden partaalla, kun KUKAAN ei kuunnellut mua, kun koitin piipittää, että sählymaila ja sermi EI KELPAA :D

Molemmilla kerroilla mä olin jo ihan hulluuden partaalla, kun KUKAAN ei kuunnellut mua, kun koitin piipittää, että sählymaila ja sermi EI KELPAA :D

Ai, että palstalla ei kuunnella mitä ketjun ap sanoo`. :whistle: Nimimerkillä se joka eilen hämmästeli sitä, että kysytään "miljoonatta" kertaa asiaa jota on jo kysytty ja johon olen jo vastannut...

Aikoinaan kun pyysin palstalta vinkkiä miten väsätä kaappeihin lapsilukko, sain vinkiksi sählymailan pujottamisen kahvoihin...koitin kyllä selittää ettei se toimi noissa mein laatikoissa, mutta ei mennyt ihmiselle/ihmisille periksi.

Ja toisella kertaa pyysin vinkkiä miten laittaa oviaukko ns. umpeen, niin sain vinkiksi sermin...vaikka nimenomaan olin jo sataan kertaan sanonut, että ei sermiä.

:laugh:

Yhteistyössä