Millä hinnalla olette myyneet Gesslainin yhdistelmät? (tai ostaneet)

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Tänä kesänä tulee meilläkin ajankohtaiseksi myydä Gesslainin yhdistelmät (Swing FI). Sopivaa hintaa pohdiskelen ja siksi kysyn osviittaa täältä.

Millä hinnalla olette myyneet (tai ostaneet) Gesslainin yhdistelmät (ja mikä vuosimalli)?

Alkuperäinen kirjoittaja fas:
Linkitä mieluummin omasi, niin kerron paljon olisin valmis maksamaan :)

Ne on tuolla meidän kodinhoitohuoneessa, vaikea linkittää :)

En kysynyt suosiolla "mitä maksaisit", koska kyselyissä aina maksettaisiin paaaaaljon vähemmän kuin oikea hintataso. Enhän mäkään maksaisi, jos saisi valita, mutta sitten tosi paikan tullen...

Myin uutena ostetut vm. 07 Swingit (värinä 'villa') vuoden 2009 alussa 500e:lla. Kantokoppa oli pehmeä, lisävarusteina mukaan samaa väriä olleet jatkoperä, aurinkovarjo ja hoitolaukku.

Mä olen pohdiskellut, että jos myis pois meidän 1,5 vuotta käytössä olleet Gessleinin Swing fit. Vaunut on -08 mallia ja kuosia. Pyytäisin varmaan puolet siitä hinnasta mitä maksavat uutena. Se on sitten eriasia, että maksaako kukaan niistä niin paljoa :)

Mä oon yrittänyt katsoa huutista, mutta siellä on tosi vähän kauppaa käyty. Enemmän muita malleja. 300e vaunuja tarjolla - ei huutoja. Joku mennyt 150eurolla.

Mulla on 06-vaunut, joita on käytetty paljon. On ollut niin hyvät.

Mä sain noi meidän swingit joten en siis oo maksanu niistä mitään mutta kyllä mua harmittaa että en uutta rengasta niihin saa. Menis siis mainiosti vielä seuraavallakin muksulla, mut nyt ne vissiin jää sitten parvekevaunuiks... :(

Yhteistyössä